- 966 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayret verici bazı durumlar.
1 ) RAHMETLİK ADNAN MENDERES VE ONU GERÇEKTEN ÇOK SEVDİĞİ İTİRAFINDA BULUNAN VEFALI CESUR KADIN AYHAN AYDAN HANIMI DÜŞÜNDÜM..NE KADAR ÇOK VEFALI HANIMMIŞ,YASSIDA MAHKEMESİNDE BEN ONU GERÇEKTEN ÇOK SEVDİM,DİYEREK DAVANIN SEYRİNİ MENDERES LEHİNE DEĞİŞTİRİYOR VE TÜM İNSANLARIN TAKDİRİNİ KAZANIYOR..VE BU HANIM ÖMRÜ BOYUNCA O SEVDİĞİ VE DİNİ NİKAHLA,ALLAH İNDİNDE EVLİ OLDUĞU ADNAN MENDERESİN RESMİNİ ASLA MASASINDAN EKSİK ETMİYOR VE ÖMRÜ BOYUNCA ONUN İÇİN ALLAH A DUA EDİYOR VE HEP HAYIRLA YAD EDİYOR..
ŞU DURUM ASLA İNKARI MÜMKÜN OLMAYAN BİR GERÇEK BİR HAKİKAT, SEVGİYİ ALLAH Ü TEALA VAR ETTİ...VE İNSANIN ELİNDE OLMADAN AŞK DENEN O RÜZGARA ÖMÜRDE BİR KEREDE OLSA DA KAPILIYOR....UNUTMAMAK LAZIM HANIMLARDAN DA BÖYLE VEFALI,SEVGİYE ÖNEM VEREN KİMSELER VAR........
2 ) Bir Atasözümüz vardır,DAĞ DAĞA KAVUŞMAZ FAKAT İNSAN İNSANA KAVUŞUR diye ,Bu Atasözümüzün bir gerçek bir Hakikat olduğuna bir çok kez şahit olmuşumdur.Bir keresinde,
Aradan yıllar yıllar geçtiği halde, Dört milyonluk Şehir,Ankara Kızılay da,karşı karşıya geldiğimiz,kimsede,bende hayret etmiştik,,Taa o zamanlar çok şaşırmıştık ve birbirimize ,yazık boş yere geçen yıllara dercesine, Hayretle ve özlemle bakmıştık...
3 ) Kadın Evliyalardan Rabiatül Adeviyyenin sözleri de, çok Hikmetli,çok Hayret verici,
şöyleki,Ya Rabbı Eğer benim ibadet ve kulluğum sadece cehennem korkusu içinse beni oradan çıkarma,eğer benim ibadet ve Dua sadece cennet için ise bana orayı nasip etme,
Ey büyük Rabbım biliyorsun,benim ibadetim ve Duam sadece ve ancak senin içindir,senin emrin olduğu içindir,seni çok sevdiğim içindir yüce Rabbım diye Dua etmesi de çok manidardır...
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.30.01.2019.ANKARA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.