- 410 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NOEL BABA
Yıllardır uyduruk bir oyuncak için sana mektup yazmıyordum. Çünkü ufacık şeyler beni mutlu ediyordu zaten. Dürüst olmak gerekirse sırf geyiklerine binip gezmek için sana oyuncak yapımında yardım etmeyi bile düşünmüştüm...Ama sonra araba aldığım için bundan da vazgeçmiştim. Noel Baba bu yıl ben mutsuzum;espri yapamıyorum, kahkaha atamıyorum. Yani kısacası mutlu olamıyorum. Bu yeni yıla olmayan hayallerimle,yorulmuş kalbimle, bir işe yaramayan hantal kedimle giriyorum. Belki de eskilere eski mutluluklarımıza hasretiz.Sobam olsa kestane patlatırdım, hindim olsa kızartıp mideme indirirdim ama bir köy tavuğuna bile hasretiz sağ olsunlar. Ah benim dertli kalbim, ıslaklığı kurumayan gözlerim,yara bantlarıyla sarılı bedenim ne yapacağız biz böyle? Deveye diken misali...Saçlarım ak tutmaya yüzümdeki çizgiler artmaya iyilik yaptığım için mi başladı yoksa? Noel Baba, “Hint fakirlerine döndük ama onlar mutlu biz mutsuz” onların maddiyatı yok ama maneviyatı var, sevgileri sevgiyle söyledikleri şarkıları var, dansları var, gerçek aşkları var... Ya bizim “ak akçe eskidendi şimdi dolar mark oldu hesabı” Birde ülkeye gelenler, evimizin yolunu kaybetsek Suriyelilere sorar olduk. Biz doğal gazımızı ödeyemezken adamlar mangal partileri veriyor adeta. İnsanlara yük gelmeyen her şey bu sene yük olmaya başladı. İşsizlik arttı, esnaflar kepenklerini kapadı, faturalar birikti, kiralar taksitler ödenmedi! İnsanlar dolabına bir kahvaltılığını, sebzesini alamadı. Sonra gençler niye metronun altına atlıyor? Niye canına kıyıyor?Acaba akıl hastası mı? Acaba şizofren mi?Bence insanlığı, gençliği yaşamı bitirmek için psikolojimizle, onurumuzla oynayanlar asıl akıl hastası...Çocuk üç üniversite okumuş işsiz sonra yuva geçindirsin, birde bebesi varsa, vay haline?...Herkesin kapısında beş arabası var, benim ki gibi külüstür bir şahinde değil son moda jipler, mercedesler. Bugün hangi jipime binsem ?Yeni yıla kırmızı donla mı girsem ?Donumda geyik deseni mi ? Çam ağacı deseni mi olsa ?derdinde...Bizlerde doğalgaz, fatura, kira derdinde...Müslümanlık adetinde birde eşitlik, birde haram yememe vardı ama şimdi kimin parası varsa o Müslüman, o pehlivan...Masumluk saflık sende kalmış Noel Baba, bir çekiç iki çivi tak tak oyuncak yapma derdinde, o yüzden sana yazıyorum ya, bu ülkede yazılacak aklı başında biri kalmamış ki! Gelelim saadete; bu yıl senden “KOCAMAN KALPLER İSTİYORUM” içinde; insanlık, sevgi, hoşgörü, sadakat olan. Mümkünse bu kalpleri bacadan, kapıdan, camdan bir kaç kez at ki! Bu insanları zombi olmaktan kurtaralım...
Sonra “VİCDAN VE ADALET” istiyorum, çünkü çoğu sistemde ne vicdan ne de adalet kalmış. Kimde para mal varsa o kral, olmayan zavallı bir hıyar. Tarlada tek başına kalmış eli kolu bağlı bir hıyar.Sesi soluğu yok, sitem yok! Konuşsa ne yapacak? Hapsi boylayacak. Hıyar olup bitkisel hayatta yaşamak cazip geliyor işte.Biz bitkisel hayattan çıkamadıkça kurt değil koyun oldukça, bu ülke elden gider Noel Baba...Herkes atını, devesini koşturuyor, kimin eli kimin cebinde belli değil, gülenler yalandan gülüyor maksat kellem gitmesin hesabı, yada çok polyanna okumuş aptallar...
Ve “ SOKAK HAYVANLARINA MAMA BARINABİLECEKLERİ MİNİK KULÜBELER “istiyorum.2019”da kirlenmeyen bir onlar kaldı. Ve bu kez işin çok kolay olacak Noel Baba, adrese kimliğe gerek yok onlar her yerde. İnsanlıktan uzak insanlar onları kendi haline bırakmışlar. İnsanlık demişken onlara da biraz “ İNSANLIK” istiyorum...Bu hastalıklı beyinlere de beyin istiyorum ama kaç milyon insana yeter mi bilemem. Noel Baba, cehaletin bedelini ağır ödemek yerine kalbimizdeki meleklerin yolundan gitmek bizlere yakışır.O zaman gençlerimiz, çocuklarımız vatana millete, ailesine hayırlı evlat ve bireyler olurlar. İşe yaramaz gibi gördüğüm oyuncaklarını bilgisayar oyunlarına tercih ettiğim için affet Noel Baba, ben şimdi senden minik bir ayıcık istiyorum göğsünde kocaman kalp taşıyan, ve ömrümün sonuna dek iyiliğini bana aşılayan...Birde hindi yaparsan yeriz dimi ?
Saygı ve sevgi ile Noel Baba....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.