- 2044 Okunma
- 9 Yorum
- 2 Beğeni
YAZILI YAZISIZ
Ne söylesem kâr etmez zîra;
görmek istemeyenden daha kör , duymak istemeyenden daha sağırı yoktur.
Ölüm yıldönümü
26 Ocak 1948
Saygı ve rahmetle anıyoruz...
DİPÇE:
Bu yazı, her hangi bir kişi, kitle, güruh, gurup, vb. hedeflemez. Kişisel alınganlık yapmayın. K. Karabekir tarihimize mâl olmuş güzide bir komutanımızdır, zekasına Mustafa Kemal Atatürkün dahi hayran olduğu bir paşamızdır.
YORUMLAR
'Alçıtepe Kahramanı' olarak bilinen ve Kurtuluş Savaşı'mızda Doğu Cephesi'ndeki üstün başarısından dolayı İstiklal Madalyası'nı hak eden ve bu vatanın kurtarılmasında gerçekten büyük emekleri olan paşamızın ruhu şad olsun.
Güzel bir hatırlatmaydı Filiz Hanım. Yüreğinize sağlık.
Sevgilerimle.
Filiz Şahin.
isimlerindendir. Onun zekası, ileri görüşlülüğü, günümüze ışık tutan, rehber niiteliğinde ki şu sözleri örnek alınması açıdından önem arz eder.
Selam ve sevgimle
Sevgili Filiz Hanım.
Aklı olan bir Müslümanın, şeytanla işi olmaz.
Şeytanla işi olan bir insanın da Müslümanlıkla işi olmaz.
Bu denklemin, ne matematik, nede mantık boyutunda, tersi olduğuna bu güne kadar hiç rastlamadım. Yani kısaca şunu söylemek istiyorum sağlıklı düşünebilen akılı bir Müslüman için hava ne kadar puslu olursa olsun gerçekleri net bir şekilde görür.
Saygı ve sevgilerimle.
Filiz Şahin.
sağlıkla kalın
Serhat BİNGÖL
Filiz Şahin.
bunca çamur içinde nasıl başarıyorlar beyaz kalabilmeyi, çünkü millet Allah adına konuşmayı isten bile saymıyor :-(
Serhat BİNGÖL
Saygı sevgilerimle
https://www.edebiyatdefteri.com/143885-baskasinin-tarlasinda-namaz-kilmak-caiz-midir/
https://www.edebiyatdefteri.com/111516-dinde-kil-tuy-kiyafet-onemli-mi/
https://www.edebiyatdefteri.com/107717-peygamberimize-ait-oldugu-soylenen-esya-resimleri/
Filiz Şahin.
bir hanım isminizle paylaşmış, diğerlerine de bakacağım.
Valla at izi it izine karıştı. Kim doğru kim yanlış belli değil.
Zır cahiller türedi.
Yok bu böyle değil desek bizler inançsızlıkla suçlanıyoruz.
Geçen gün bir kanalda tesadüfen denk geldim. Bir kadın sunucu, konuğu da kadın. Bir isim söyledi "Falanca abdestsiz yere basmamak adına diyor ki" dedi..
Sabah uyandın haliyle abdestin yok. Eee abdest aldığın yere, lavaboya kadar nasıl gideceksin..?
Buyur burdan yak..!
Teyemmüm yapıp gideceksin. Yav etmeyin desek inanç zayıflığı ile suçlanacağız.
Bu ne şimdi. Allah aşkına bu ne. Din bu ise biz bu güne kadar dinsiz mi yaşadık? Anadolu Müslümanlığı bu değil.
Bu tür şeyler hep bana mı denk geliyor. Daha önce yazdım. İsviçreden biri TV programındaki pek muhterem hocaya soruyor "Başkasının tarlasında namaz kılmak caiz midir..?"
"Değildir" dedi, kestirdi attı muhterem hoca.
Daha neler, neler..
İyi geceler Filiz Hanım.
Filiz Şahin.
başka türlü olmayacak.Kör bilinç
sağ olun esen kalın