- 501 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayattan Sahneler
Şu içimdeki insanı öldüremedim gitti. Bundan sonra sadece insanlara insan olarak yaklaşacağım. Hayvanların karşısında resmen hayvan olacağım. Ha birde bundan sonra sadece insanlarla konuşacağım. Hayvanlarla konuşmayacağım. Çok ciddi olacağım. Hayvanlara karşı yumuşak yüzüm olmayacak.
Geçen gün benim dükkana müşteri geldi. Normalde ben fotoğrafı özene özene çekerim. İşte buda içimdeki insanın yaptığı şey. Bu müşterim bayan. Telefonunu bana uzattı. Fotoğrafımızı çekermisin dedi. Tabi efendim dedim. Neyse telefonu elime aldım. Kadın da mini etekliydi. Ayağında kısa bir şeyler vardı.
Ayak bacak kısmına dikkat etmedim. Belki mini etek bile değildi. Her neyse. Telefonu elime alınca özene özene güzel bir fotoğraf çıkarmak için uğraştım. Ben uğraşırken kadın ne yapıyorsun sen demesin mi? Vay geri zekâlı vay vay. Öyle bir söyledi ki sanki kötü bir şey yapıyormuşum gibi. Kadın öyle deyince şaşırdım. Güzel bir fotoğraf çekmeye çalışıyordum dedim. Sonra fotoğraflarını çektim. Video çektiğimi zannettiğini söyledi. Gerçeği yüzüme karşı söylemese de o söyleyiş tarzının altında yatan gerçek şudur. Ayaklarını bacaklarını falan çektiğimi zannetti.
Sor bakalım Yakuphan’a hayatında hiç karı kız ayağına bacağına bakmış mı? Bakmadım. Ben iletişimi gözlerlekurarım. Hayatım boyunca ayakla bacakla işim olmadı.
İki üç gün önceydi. Bir erkek fotoğraf çektirmek için telefonunu verdi. Saçma sapan rastgele fotoğrafını çektim. Bundan sonra özenerek fotoğraf çekmem. Tecrübe edindim dersimi aldım.
Özellikle de kadınların fotoğrafını vesikalık çekerim. Hani şu nüfus cüzdanına küçük bir fotoğraf yapıştırılıyor ya aynı öyle çekerim.
Bütün bunlar olurken tabi birde güzel kadın gördüm. Üstü başı giyimi düzgün. Yanında çocuğu vardı. Kadının fiziği düzgün yüzü de güzel. Efendi gibi gördüm. Birde içi güzelse melek gibi kadın gördüm. Böyle bir güzel kız da ben bulabilirsem yaşlanmam vallaha.
Neyse uykum geldi. Bir kaç gündür fazla uyuyamadım. Bugün belli yatıp uykumu alayım. Yarın birilerine söveceğim.
14.06.2015 23:29
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.