- 1120 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
“Dik duran bir Arap”
Adamın birisi çıkmış”dik duran 1 arap,ruhunu batıya satmış 50 Türk’e bedeldir” önermesi yapmış.
Dik duran arap kimdir, var mıdır böyle bir arap? Ruhunu batı emperyalizmine satanlar en çok araplar’dan çıkmıştır.Şu arkasını abd’ye dayayıp avrupada petrol parasını eskortlarla ezen, kendi topraklarında kadının saçını göstertmeyen,her yıl gay pornosunun en çok arandığı ülkelerdeki araplar mı?
Şimdi körfez araplarının üzerilerindeki amerikan üslerine mi değinelim?, karasularındaki u.s.a savaş gemilerine mi? Bu körfez araplarının kıçındaki donu aldılar, altlarından petrol çektiler. Dolarları neresine süreceğini şaşıran araplar komple ülkelerinin varlığını abd’ye geçirmiş hala batılılar diyorlar komedi tam bir komedi. Şimdi bmc’yi katar ortaklığı aldı ya, yarın cia gel buraya dediğinde, katar Türkiye’yi sırtından bıçakladığında neler olacak acaba?
Bu adamın söyledikleri arap seviciliği falan değildir.Onu bir geçelim.Hakikatli bir mümin ehl-i beyt falan olduğu içinde değil.Arap milliyetçiliği ya da herhangi bir etnik milliyetçilik falan da değil.Bu adamın dini imanı,milliyeti para.Gerçek olan bu.
Oysa önermesi şöyle olsaydı doğruydu:
“Herhangi bir ırka mensup onurlu bir insan, herhangi bir ırka mensup onursuz 50 insana bedeldir.”
Neden türk-arap karşılaştırması yapıyorsunuz? beyinsiz bedeviler!
Dört milyon arap ,Türk milletinden kesilen vergilerden besleniyor,biraz utanmak lazım!
YORUMLAR
Hasan Türkistan
"Meydan sizin istediğiniz gibi at koşturun şimdilik.Elbet bir kürşad, elbet bir Atatürk daha çıkaracağız."
_Kutluyorum...