BEN NEYMİŞİM
Dündar Bey geçmişi çok başarılı geçmiş 45 yaşında bir akademisyendir. Başarılı bir öğrenim hayatının ardından siyasal bilgiler alanında doktora yapmıştır.Okullarını hep birincilikle bitirmiştir.Sporda da çok başarılı olmuş,lisanslı olarak üç defa ülke ve uluslararası şampiyonluk yaşamıştır.Parmakla gösterilen bir insandır.
Bir gün bir trafik kazası sonucu hafızasını kaybeder.Doktorlar ve tüm yakınları onun hafızasını geri getirmek için çalışırlar.Ona başarı belgelerini ve fotoğraflarını gösterirler.Dündar Bey geçmişteki başarılarını görünce hayretler içinde kalır,’’Ben neymişim’’ Diye düşünür.
Bir gün bizzat Dündar Beyin ürettiği bir bilgisayar programı önce üniversite yönetimi ardından bakanlık tarafından birinci seçilir. Alper adında üst düzey bir kurum yöneticisi gelir ve hafızasını kaybetmeden önce devletin geleceği açısından çok önemli olan bir bilgisayar programının planlarını ister. Bu programı Dündar Bey üretmiştir ve hakkındaki her şeyi sadece o bilmektedir.Alper Beye Dündar Beyin durumu anlatılır ve Alper Bey de çaresizlik içinde kurumuna geri döner.
Bir gün devlet düşmanı karanlık güçler aynı programı ele geçirmek için Dündar Beyi kaçırırlar. Dündar Bey bir fırsatını bulup onların elinden kaçarken kendisine araba çarpar.Dündar Bey hastaneye kaldırılır. Günlerce komada kalır.Kendine gelince hafızası da yerine gelir.Dündar Bey önce karanlık güçleri emniyet ekiplerine ihbar eder ve onları yakalattırır. Ardından bilgisayar programını emniyet müdürlüğü aracılığıyla Alper Beyin kurumuna gönderir.
Dündar Bey karanlık güçleri yakalattığı ve bilgisayar programını ürettiği için çalıştığı üniversitede alanında bölüm başkanlığına getirilir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.