- 575 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Senin gibi düşünmeyebilirim
Senin gibi düşünmeyebilirim,
sende benim gibi düşünmeyebilirsin, nasılki simalarımız birbirine benzemiyor düşünce ve fikirlerimizde benzemeyebilir. İnsanız, insan olan birbirini aşağılamaz, birbirini kışkırtmaz düşünce ve fikirlerimizde birada olsa muhakkakki ortak yanımız beğenimlerimiz olacaktır senin gibi düşünmek zorundalığını dayatma,senin her düşüncene katılmak zorunda değiliz biraz saygılı olalım birbirimize,her insan senin gibi bir model olursa bu dünyada yanlız kalırsın,cahil kalırsın kızarsan karşındakini cahillikle suçlarsan ona birşey veremez öğretemezsin, kendini öğretmen olarak kabul edip sabret,söz ve düşüncelerinde kirliliğe yer verme,elbette kızabilirsin,çileden çıkabilirsin ve isyanda edebilirsin bunlar senin gibi yüce insanın iç dünyasını ağzını kirletmesin arkadaşlarını üzmesin ne yapalım dayatmayla hiç birşey yapamıyoruz olmuyor işte kaybetmek kolay biz zor olanı yapmaya çalışalım bir insanı kazanabilirsek kurtarabilirsek ne mutlu bize yeter artık insan olduğumuzu hatırlayıp elimizden geldiği kadar insanlara yardımcı olalım,bu sözleri önce kendime söylüyorum hepinizi sayğıyla selamlıyorum.
Halil Yılgör
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.