YORUMLAR
Küçüklü büyüklü düş dünyamızda düşlerin en güzelini düşlerken, düşü hayal kırıklığına çeviren, olmaması gerekenler, depremlerde sarsılmalara, yıkıntılarda enkazlara bırakılıyor maalesef. Allah her daim yanınızda olsun hocam. Güzel eserdi
Saygı selam ile
.kara fırtına. tarafından 1/18/2019 9:56:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gelip geçici bir hezeyan her terk edilmişliğin yansıması.
Ulvi bir coşku adeta tümden gelen ve hiçliğe varan.
Surelerin dokunulmazlığı ve suretlerin aldatıcılığı.
Muteber bir yoksunluk ve iyi ki de ne de olsa varlığın temellerini sahip olmadıklarımıza borçluyuz.
Mutluluk ulaşılası bir rakım asla boy dahi ölçüşemeyen huzurun ikramı insanın kendinde saklı iken.
Sevgi...bir yarım ada.
Maneviyat ise bir atlas; bir rubai; bir sunum ve farkındalık yüklü iken.
Coşkuyu nasıl sonlandırmak olası ki hele ki insan en çok da mutsuzluğa ve insanların sevgisizliğine müteşekkir iken.
Çağladı dizeler ve keşke şiir bölümüne assaydınız da demeyeceğim hani.
Selam ve saygılarımla değerli şair.
arıkan
şiir bölümüne paylaşırım tavsiyeniz içinde yeniden teşekkür ederim.
içtenliğiniz ve saygınız içinde mutlu oldum şair , yorumuz harika sanki başka bir yazı okudum minnettarım...
saygı ve sevgi ile değerli kalem.
Tuhaf bir tanışlık ve anımsayış bulur insan okuduğu bazı yazılarda. Böyleydi. Geçimsiz bir geçmişin çekiştirmeleri ne çoktu yazıda? Fakat şanslı bir dünün yerine umutlu yarınlar geçebilmeli...
arıkan
insan yaşar iken her şeyi görür , uyurken yada bir düşün içinde gözleri kapalı ve duyguları sönük kalıyor , yazıda dediklerimde sadece o ve benim hatalarımı yazdım , insan hataları gördüğü zaman kendini daha iyi anlata biliyor , birden kelimeler sözcükler ve duygunun garip ama derin hisleri konuşuyor , bazen yazdıklarıma ben bile şaşırıyorum , anlaşılmak ve anlatılmak olsun yeter ki . şimdi kendimle barışık ve mutluyum...
sağ ol şair. güzel yorumdu.