Benden sonra
Yine uyumamışsın bu saate kadar uyanık kalmazdın ne değişti benden başka hayatında uyku düzenin de mi değişti? Yoksa başka birisi mi aldı benim yerimi bu ayrılıktan daha çok acıtır canımı ihtimali bile nefesimi kesiyor inan ki. Başka gözün güzüne değmesi dayanılmaz bir şey bu hissin tarifi yok. kelimelere dökmemem bu duyguyu içimde büyür durur. Ben sana olan sevgimi de dile dökemedim belki de o yüzden göremedin sana olan sevdayı. Adım kadar eminim ki sen bundan daha üstün bir sevgiyle sevilmeyeceksin. Seveceksin ama benim seni sevdiğim gibi seveceksin beni değil bir başkasını. İşte o zaman anlayacaksın sevilmeden sevmemin ne denli bir ölüm olduğunu. Beni nasıl öldürdüğünü. Yaşarken nasıl ölündüğünü o zaman anlayacaksın. Ve daha acısı ölürken yaşamaya devam etmen gerektiğini farkedeceksin. Saçma sapan şeylere gülmen gerekecek mesela. Gitmek istemediğin yerlere gitmek zorunda olacaksın. İştahın kesilecek ama yemek zorunda kalacaksın çünkü yaşaman gerek. Çünkü yaşaman gerekecek çünkü henüz küçük kıyametin zamanı gelmemiş olacak. Halbuki sen yaşayabileceğin en büyük kıyameti yaşadığını iliklerine kadar hissedeceksin. İşte bunları başkası için yaşarken ben aklına geleceğim. Bunları yaşaman bana yaşattıklarından ötürü olacak çünkü çünkü yaşattıklarını yaşamadan asla ölmemelisin. Çünkü ben senin ahirette beni üzdüğün için azap çekmeni istemiyorum. Çünkü insan sevdiğinin azap çekmesini istemez. Çünkü insan..
A.S.
YORUMLAR
biten bir şey aşk olamaz ve zordur unutması , çeken bilir , ve yaralı olmak dünyanı değiştirir , ama sen kendi kendini düzeltmelisin , ruhunu ve aklını kullan akıl vermiyorum , şunu yap sadece onu bağışla ve hür ol , vicdanın rahatlasın ve ona kızman ile yada kendini,de küçük görme cesur ol dik dur , bir adım at bu rüyadan uyan , kırılan kap bin düzelsin zamanla değil unutarak gün gelecek aklının ucundan silinecek...
üzülme lütfen saygı ile.
Ve sen iyi birisin kendi küçük görme olur,mu
gül nur
gül nur
Değerli kardeşim....Normalde yazılara fazla bakamıyorum fakat... dikkatimi çektti okudum...
ÖNCELİKLE YÜREĞİNİZİ TEBRİK EDİYORUM..
Helal olsun be kardeşim...SEVMEK BU İŞTE....SEVDİĞİNE HİÇ BİR ZAMAN KIYAMAZ...
Sizde o saf ve temiz sevgiyle yürüyorsunuz...MAŞAALLAH...Muhattabınız umarım okuyordur...OKUYORSA...
SİZDEN SEVDA VE SEVGİNİN NE DEMEK OLDUĞUNU İLİKLERİNE KADAR HİSSEDİP O AZAPLA SİZE KOŞACAKTIR...
SEVDALARIN ÖNÜNÜ KÜÇÜK BAHANELER KESMEMELİDİR...
Saygılarımla Kardeşim...
gül nur
Namık DEMİR
Dilin dediğini yürek tastik etmiyor bazen...
Yine de siz öyle diyorsanız öyle olsun diyelim...