Beklemek
Haber alamamak o kadar kötü geldiki arıyorum seni bulamıyorum.Çaresizliği o gün anladım ama pes etmedim. Duydumki almışlar seni. "Dedim canın sağolsun beklerim ve bekledim.Günlerce mektup yazdım sana bekledim"Yıl geçti ve unutmuyorum ilk defa gittim oraya, garip bişey çıkarken dediğim söz seni beklerim.Bekledim’ de seni, o gün geldi ve son söylediğin söz "benden sana hayır gelmez Beni bekleme" Canın sağolsun be adam....
YORUMLAR
beklemek ayrılığın adıdır
insan hep bekler zamanı anı yaşamayı özgürlüğü hep bekler sokakta evde yolda ama unuttuğu bir şey vardır , beklemek insanı düzeltmezdi tam tersine kırardı , insan neden bekler ki sarılmak var iken , neden özler ki illa bir ayrılık gelip üzülmek mi lazım , ben çok bekledim ( dark ) arkadaş boşu boşunaymış anladım , ama yılları neden boşa harcadın ( dark ) bilmiyorum berki gelirdi anladım ( dark ) üzülme bir gün sen bekle tirsin kendini olur mu sence ( dark ) olur demek lazım ama insanları kırmaktan korkarım ( dark )
dark gece onun sohbet etim yazar ...
yüreğine sağlık...
arıkan tarafından 1/15/2019 10:53:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Glsm
arıkan
ben kıramazdım benimde canım acırdı , insanlar kırıyor fark ederek hemde..
rica ederim