Unutmak
söyle,
tanımsız kederlerimin kırgın rengi
arınmak için mi unutur insan
unutunca mı düşer kör bir kuyuya..
düşler kurarım
hatırlamak için bazen
bazen de
unutmak için…
Güzel hatırlamak isterdim oysa..
b.
YORUMLAR
unutmak...
unutkan bir zihnin doğurganlığı aslında yeniden acı türeten benliğin de kendine yaptığı zulüm yine de herkesten fazla tüm zararı unutmadığı her an'a yayıp da...
ya, sessizlik neye tekabül eder?
soruların eşleştiği yanıtlar havada asılı sadece kuşların gagaladığı yoksa onlar da mı çok aç umuda ve sevgiye?
aralıksız cümle serpintileri demek ki kışın dondurucu soğuğunda ısınmak için nedenlerimiz var...
yüreğinize sağlık ve selam.
bilge
Selam ve sevgilerimle..
baya bir zaman geçer unuttum dersin ve artık için yanmaz başka bir mevsime göçersin adı ya yalnızlık olur yada özgürlük ama iyisindir orada ruhun ve kalp rahatlar sözcüklerin eskisi gibi birikmez hani kendine sakladığın ve düşünde olan , sonra sonra hayat renksiz garip tatsızlaşır ve daha önce uykuların yokken şimdi için daha rahat uyur , ama arada aklına gelir o unuttuğun acı var ya ama önemsemezsin çünkü içinin acısı geçmiştir zannedersin tuhaftır hem gülersin hemde yaş dökersin bir şarkı çalar bir filmde kendini görürsün artık o an aşkın ve sevdiğin anıların seni vurur düşersin ama yeniden kalkarsın ve yeniden düşersin bunun tek ilacı var deseler ya başka ruh yada başka bir aşktır , ama ailen kadar sana kimse iyi bakmaz yada sevdiğim kediler :) kuşlar favorim benim gökyüzünün özgür sevinçleri onlar ...
sevmekte suç sevilmemekte :) hayat garip , fazla düşünme bence :) gül gitsin acılara
bilge
ıssız kadınlar
tek başına yaşamlar...
Sevgiler arıkan :)
arıkan
farklı insanlar ol sakta gözyaşlarımız ve umutlarımız aynıdır...
:)
sevgiler bilge