- 2099 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ADI BENDE SAKLI
Bu kaçıncı defa kaleme sarılışım.Bembeyaz bir kağıt alıyorum ve başlıyorum yazmaya.Ama herdefasında çöp kutusunu boyluyor yazdıklarım.Birtürlü olmuyor içimdeki seni kağıda dökemiyorum.Bende öyle mükemmelsin ki yazdıklarım yetmiyor seni anlatmaya
Adı konulmamış bir şiir bu.Böyle birşeyi ilk defa yaşıyorum.Ve hala adı yok.
Olamayacakda değil mi?Olsun böyleside güzel.Ben seninle sensizliği yaşamayı öğrendim.
Yoksun ama varsın.Biliyorum çok yakınımdasın ama bir okadarda uzak.Ne ayrı şehirler
de olmamız nede yasak olman umurumda değil.Sen herzaman sol yanımda olansın.
Benimlesin.Nefes alma sebebimsin.
Çay içmekten nekadar zevk aldığımı bilirsin.Özellikle keyifli bir anımdaysa bir fincanda sana dolduruyorum.Sen hiç bitirmiyorsun çayını hep soğutuyorsun.Ben çayımı keyifle yudumlarken tek kelime söylemiyorsun.Şimdi aklıma geldi sahi sen çayını kaç şekerli seversin?Daha bunu bile bilmiyorum.
Ne yaşadık seninle veya ne yaşamaktayız.Çokşey veya hiçbirşey.Bu sorular o kadar çok uzayabilir ki.Ben güz mevsiminde baharı yaşamaktayım.Adını söyleyemediğim şiirimsin benim.Sezen’in söylediği gibi (adı bende saklı)olansın.
İşte yene aynışey oldu.Kulaklarım çınlıyor benden bahsediyor veya beni düşünüyor olmalısın.Benim seni düşündüğüm gibi.
Nezaman üzgün olsam bana hadi açılalım sonsuz maviliklere diyorsun ya.Hadi açılalım masmavi deniz bizi bekliyor.Rotamız belli olmasın.Gidelim yüreğimizin götürdüğü yere.Gözyaşının özlemin hasretin ihanetin olmadığı biryer bulabilirmiyiz.Eğer bulursak öyle biryer kalırmısın benimle.Nekadar çok isterdim bu cevabın EVET olmasını.
Olamayacağını bile bile.Olsun isyan etmiyorum.Sitem etmiyorum.Ben seninle sensiz yaşamayı seçenim.Pişmanlıklarım yok.İyiki varsın hayatımda ve herzaman sol yanımda.
Şimdi bana diyeceğin ilk sözler cimcimem ,gülüm,deli kız olurdu.Biliyorum.Sen bile şaşırdın değil mi?Bendeki seni görünce.İçimde öyle güzelsin ki......
Masumca bir sevgi bu.Hiçbirşey beklenmeyen,tertemiz.Sadece sıcacık içten bir merhaba deyişin bile yetiyor bana,fazlasını istemiyorum.Bu bencillik olur zaten.
Varlığın yaşama sebebim.Adı konulmamış şiirimsin benim....
YORUMLAR
Ezgi'ciğim ne yaşını biliyorum ne de sana dair herhangi bir şey... Öyle masum çıkmış ki bu sözler senden, 18'lik heyecanlara aslır gibi oldum yeniden. Sahibine asla verilmeyecek, bir köşede öylesine duracak, yıllar sonra eline alıp okuduğunda seni gülümsetecek olan duygular bunlar... Nereden mi biliyorum... Ben de yaşadım çünkü...
Yazmayı bırakma sakın elden. Ancak bu şekilde güçlenir ancak bu şekilde nefes alabilirsin hayatın oksijensizliğinden...