- 901 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat güzel
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bakıyorum da hayata bir kız çocuğu olarak geldiğime şükrediyorum. Kadın olduğumdan anneliği dört kez tattım.koşulsuz sevgiyi ilk anneliği tattığımda öğrendim. Sevmek ne güzel duygu enerjilerin duyguların en güçlüsü. Çocukluğum dedemin yanında geçtiği için sevginin
çığlıklarını duyarak hissederek büyüdüm. Bilinç altına yerleşmişti. Şimdi bedenime otuz dört numara giyinmiyorum, incecik belim yok. Saçlarımda uzun ,sık ,siyah değil olsun.Dünden bugüne duygularımda değişti. Yakınımda çevremde gereksiz fazlalıkları attım. Geç kalmış bir temizliğe başladım. İyi de ettim
Dünde hesap kitap işleriyle çok uğraştım. Boşuna olduğunu anladım. Olacak yaşanacak varsa yaşıyorsun zaten önemli olan bunlara verdiğimiz duygu tepki ve çıkaracağımız ders.
Kendimi zengin hissediyorum . Kıtlık bilincinden çıktım şükürler olsun .Dünya malı egomuzu besliyor. Ruhsal irademizide zayıflatıyor bunun farkına vardım. Şimdi ne kadar hafifledim.
Eskisi gibi kalabalık yerler açmıyor beni. Çocuklarıma kendi fikrimi bildiklerimi aktarmayıda bıraktım. Kimseyi değiştirmeyede çalışmıyorum. Değiştirilmesi gerekenin ben olduğunu anladım.Hafif özgün ve Türk sanat müziğini dinliyorum. Günde birkaç sayfada olsa kitap okuyorum. Ara sıra şiir yazıyorum ve okuyorum .Saatlerce telefon konuşmalarını bıraktım. Öz ve tadında kısa sohbetleri sever oldum. Kimin ne olduğu yaptığı ilgimi çekmiyor. Şimdi birisi hakkında konuşurken önce kendi içimde hallediyorum.bunun içinde yaradanıma farkına vardığım için teşekkür ediyorum.
Hep ikinci plana atılan kendimi buldum. Aynada gözlerimin içine bakıyorum. İçimdeki o unutulan çocukla sohbet ediyorum .Sıkıca sarılıp değerli olduğunu söylüyorum. Bugün torunumla saklambaç oynadım. Zihnimde yaşanmamış yarım kalan çocukluğum bir telefon sinyalı gibi gelip ve gitti. Bu gibi anılarıma dışarıdan bakmayı öğrendim.
Biliyormusun hayır demeyi yeni yeni öğrendim.Herkesi memnun ederken kendimin yorulduğunu fark ettim.Bu yaşam yolculuğumda önce kendin sonra sevdiklerin. Boşuna geçen zaman var dünde .Hatalar iyi ki var. Nasıl pişeceğiz nasıl olgunlaşacağız .Empati yapmak ne kadar güzel karşımızdakini anlamak için . Tekamül yolumda ayaklarım yere sağlam basarak başım dik yüreğim dışarıda yağan kardan ak olmasını niyet ediyorum. Bizler hep mutluluğun peşinden koşuyoruz . Param ,evim, işim olursa mutlu olacağımızı zannediyoruz . Mutluluk anlıktır gelir ve gider . Huzur önemli .şükürler olsun samimiyetimle huzurluyum diyorum.
Huzurlu bir ömür bütüne gelsin . İçinizdeki sevgiler çiçeklensin .Hayat güzel ben hayatı hayatta beni seviyor.
Feride
YORUMLAR
Ne kadar güzel bir yaşam sevinci bu böyle kendiyle barisik
Okunasi çok çookkk güzel bir yazı
Gerceklerle kucaklasmak adina
Canı gönülden kutluyorum güne düşen ve yerini hakeden bu anlamlı ve güzel yazinizi
Sevgiyle hep..