- 408 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ABDULLAH SATOĞLUNUN EDEBİYAT DÜNYASINDAN HOŞ SEDALAR
ABDULLAH SATOĞLUNUN
EDEBİYAT DÜNYASINDAN HOŞ SEDALAR
Ahmet AYAZ
Gaziantep Ekspres Gazetesi 10 Ocak 20019
…..
Abdullah Satoğlu’nun hazırlamış olduğu ve Akçağ Yayınlarından çıkan 175 sahifelik bir kitap “2 Ocak 2019 Ankara “Mümtaz Şair-Yazar Ahmet Ayaz Beyefendiye en iyi dileklerimle” demiş. Sağolsun Abdullah Satoğlu dostumun imzasıyla kitap elime ulaştı.
Ben de bu güzel ve kıymetli seçkiyi sizlerle paylaşmak istedim. Kitap Abdullah Satoğlu dostumun biyografisi ile başlıyor. Daha sonra Ali Akbaş, Faruk Anbarcıoğlu, Aşık Ayten Gülçınar, Aşık Murat Çobanoğlu, Aşık Veysel Şatıroğlu, Sevinç Atan, İbrahim Agah Çubukçu, Murat Duman, Nurullah Genç, Hasan Celal Güzel, Mehmet Akif İnan, Bahaettin Karakoç, Durmuş Kaya, Muharrem Kübat, Halistin Kukul, Mehmet Atilla Maraş, İbrahim Minnetoğlu, Haşim Nezihi Okay, Ahmet Özdemir, Osman Nuri Sezer, Vedat Ali Tok, Sergül Vural, Halim Yağcıoğlu, Mehmet Nuri Yardım, İsmail Hakkı Yılanlıoğlu.
Bahse konu, yukarıdaki isimler önümde sıralanınca, aklıma hemen İzmirde Hürriyet Gazetesi yayınlarından çıkan, Saygıdeğer Hemşehrim Mustafa Gökçek Beyin çıkardığı “Yansıma Saatleri” isimli kitabı hatırladım. Yansıma saatleri isimli kitap da Mustafa Gökçek Gaziantep’ten 3 kişiye yer vermişti. Ahmet Ayaz, Ahmet Ümit ve Oğuz Tümbaş’a.
Çok değerli Lale Şairi Abdullah Satoğlu dostumun bu kitabını da size salık veriyorum, alın okuyun derim. Yukarıda adı geçen isimlerin öz geçmişleri ile birlikte, önemli eserlerinden alıntılar bulacaksınız. Edebiyatımızda damağınıza bal tadı değecektir. Buna inanın diyorum. ADRES; Akçağ Yayınları Tel. 0312 432 1798.
Saygıdeğer okurlarım, beni unutmayın, hoşça ve dostça kalınız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.