- 1518 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir gün herkes Amelinin karşılığını görecek.
İnsan Dünyada ne ekerse Ahiret de onu biçeceğini aklından çıkarmamalıdır.
kendisini böyle mükemmel yaratan ve bin bir türlü nimetleri ihsan eden Allahın bunların hesabını soracağını hiç unutmamalıdır.
Yüce Allah cenneti,İmanını koruyan namaz niyaz üzere olan,takvalı,ihlaslı kullarına lutfedecektir.
Allah tafafından,Dünyada bulunan iyilik güzellik,mutluluk,saadetlerin Asılları ile
ödüllendirilecektir.
cennet de cennetlklere en büyük mükafat zaman zaman ayın on dördü gibi Allahın cemalini görmesi olacaktır.Altından ırmaklar akan cennetlerde,su nehri,bal nehri,süt nehrinden kana kana cennetlikler içecek,ve cennettekilerin her isteği yerine getirilecetir.
yalnız,bu mükafatlar,Amellerinin karşılığı değil Allahımızın merhametinden dolay olacaktır.
cehennemliklerin devamlı yanması ve azap çekmeleri inkar ve küfürlerinden dolayı olacaktır.Allah cümlemizi böyle olmaktan korusun,muhafaza eylesin.Derileri yanacak yeniden tazelenecektir,böyle azap göreceklerdir.Onun için cehennem korkusuyla ibadet ve itaat üzere olmak caiz görülmüştür.cennet sevgisi ile ibadet ve itaat üzere olmak da caizdir.Yalnız malumunuz olduğu üzere,ne cehennem korkusu,ne cennet sevgisi için değil,Allah emri olduğu,Allahı çok sevdiği için ibadet ve itaat üzere yaşamak en üstün derecedir.
Dünya kafirin cenneti, müminin azap yeridir.açıklaması çünkü,kafirin Ahiret de göreceği şiddeti azaba göre sanki Dünyada cennette gibidir.Mümin ise Cennette göreceği güzellikler ve nimetlere göre sanki Dünyada azap da gibidir.
ALLAH CÜMLEMİZE CENNETİNİ CEMALİNİ SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZİN,HAVZUL KEVSeR DE Kİ,CENNET DE Kİ SOHBETİNE MAZHAR OLMAYI NASİP EYLESİN.AMİİİİN,İNŞAALLAH.DUA VE SELAMLARIMLA.
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.01.01.2019.ANKARA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YORUMLAR
Dünya bir imtihan yeri dileyelim bizler bu sınavı verenlerden oluruz... Allah bütün müminlerin yar ve yardımcısı olsun...