- 1021 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Kibirden Kaçınalım
Son zamanlarda kafayı bir kac şeye taktım hatta bunlar birbirini bana göre tamamlıyor.
Konunun biri şudur ki bu günün şiiri olan şiirlerin bir kısmının günün şiirini hak edip etmediği meselesidir.Ben bir kısmının hak etmediği kanaatindeyim.
Diger bir şeyde kibir meselesi bazı kişilere bakıyorum kendi çevresindeki bir kaç kişi haricindekilerden başkasına yorum yapmıyor ve şiiri sadece kendilerinin bildiğini idda edip ahkam kesiyorlar.
Bana göre siiriniz iyi olabilir,ama dikkat edin sanki bu davranışlar kibire giriyor ve maalesef kibirleniyorsunuz
Aşık Luzumsuz(Sadık) Hocadan ,Ünal BESKESE hocadan daha üst yazdığını kim iddia edebilir.
Bu ustalardaki mutavazilige ve efendilige bakalım ve bakın hemen her şiirleri günün şiirine aday olmalı ve günün şiiri olması lazım.
Başta kendim olmak üzere ALLAH hepimizi kibirden korusun Amin. Selam ve saygılar
YORUMLAR
Usta şairlerin şiirler tabiki güne gelmeli, ama diğer şairlerde göz ardı edilmemeli. Diğerlerinin de azda olsa güne gelmeliki şiirden soğumasın
Sanki sıraya koyulmuş gibi hergün birinin şiiri güne düşüyor adaletli olunması daha elzem saygılarımla
CENGİZ AKSU
Allahımız biz insanları, kibir, gurur ve büyüklenmekten korusun İnşaAllah. Amin. En son düşecek yonga odur. Düşürenlerden olalım İnşaAllah.
CENGİZ AKSU
Körler sağırlar bir birlerini ağırlar, Bir birlerinin yalanlarını doğrular... Sonrada biz nerede hata yaptık diyorlar.. Aynaya hiç bakmıyorlar. Yaşlarını taşıyamıyorlar. Küfür hakareti medeniyet, veya haklılık gerekçesi sayıyorlar.. Gerçeklerden kaçanlar, yalanlarla oyalanırlar. Şeytanları sevindiriyorlar.... Yalan, küfür, emanete ihanet, sözünde durmamak Müslüman işi değil, Münafık kişi işi.... Münafıkları çoğu insanlar Müslüman zan ediyor.. ""Yalan söyleyen bizden değildir."" Hadisi şerifi çok ciddi, azametli, korkutucu... Ancak toplumumuzda umursanmıyor. Hatta renklendirilmiş, rengarenk yalanlar türemiş.. Yalanı hoş karşılayanlar. Hep aldatılırlar. Hemde isyan ederler. Ekilenler biri gün elbet biçilecek.. Ne ektiğimize çok dikkat etmeliyiz... Biçtiklerimiz ektiklerimizdir.. Dostlar acı söyler.. Yalancılar sevmez..kovar.. Yalancı dost bulur..
Doğruları söyleyen dostlarımız kovulan olmasın.. Saygı görsün, Hak yerini bulsun. Hak Teala razı olsun. Cümle doğru söyleyip, yazanlarımız dan. Amin.. Amin diyenlerimiz bereketli olsun...
ABDÜLHAMİT tarafından 1/6/2019 11:47:24 AM zamanında düzenlenmiştir.