- 909 Okunma
- 4 Yorum
- 10 Beğeni
umurumdamı
saçlarıma fön çektim çıktım dışarıya. Rüzgar esti, saçlarım dağıldı. Yağmur yağıyor gök boşalırcasına, heyhat! sırılsıklam olmuşum, ıslatmış kirlerimi, savurmuş toprağa umurumda mı?
Oturmuşum sahil kenarına aklımda deli sorular. bir anım gelmiş, basmışım kahkahayı keyfim yerinde. deli dediniz bana, kahyası olamadınız ya günlümün, oh! gitmişim bir parka uzanmışım sırt üstü çimenlere, kapatmışım gözlerimi hayal kurmanın şeker tadında, çevremde kalabalık, gözleri büyümüş, bakıyormuş umurumda mı?
Ben aykırı kimlikle dolanıyormuşum; divane aşık gibi sendeleyerek yollarda... seni seviyorum ezgisiyle sesleniyormuşum, sağdan soldan toplu gelen canlılara, umurumda mı?
Gönlüme misafir ol, yüreğim kocaman yer var sana da. Gül bahçemde dikenli otları temizleyelim oraklarla. ellerimizi kelepçeledim, kanatmam bedenini asla. Ağlatmam, kahkahamla coşarsın bu topraklarda.
İnsanlığı evrene tek vücut birlikte soralım, sormasak da umurumda mı?
İnsanlar istediği gibi yaşasın yargılamak sadece mevlama aittir
Kim ne düşünürse düşünsün inanın umurumdamı
BİR İNSANI KARALAMAK SADECE O İNSANI KÜÇÜLTÜR
ELEŞTİRDİĞİN İNSAN ZATEN YÜKSELMİŞTİR
BU DÜNYA NE SANA NE BANA KALACAK DEĞMEZ İNANIN DEĞMEZ
EDEBİYAT AİLEM SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Yeryüzün de en lanet olası insanlar dedikodu eden ve başklarının mutluluğun da mutsuz olan karaktersiz varlıklardır onlara insan diyemeyiz aynı zaman da bencil olurlar sadece kendileri vardır
NAZLIM CAN
Yılların birrikimi
NAZLIM CAN
..'çare kendinsin' derler ya..öyle yapmışsınız zaten park bahçe sahil negatif elektriği boşaltacak tüm mekânlar toprak çimen çıplak ayak-umurunda mı-40 dönüm bostan-bu şaka :)-dert-keder bir de borcun yoksa-ölüm kapıda dır-aç girsin içeri-dertsiz çilesiz yaşanır mı yaa..insan olmanın anlamı kalmaz..dervişan Nazlı Hanım..