BEN KİMİM?
Ben kimim?
Ben Türk Milliyetçisiyim
Türkçülük kisvesi altında dinsizlik yapanlara düşman olduğum gibi, dincilik adı altında Türk düşmanlığı yapanlara da düşmanımdır
Türklüğün öz sembolü Bozkurdu içine sindiremeyenlere karşı olduğum gibi Bozkurdu siyasi emellerine alet etmeye çalışanlara da karşıyım!
Bu alemde Tutunmama vesile olan ve benimsediklerim
-Yaradan Olarak ALLAH (c.c)
-Kutsal Kitap Olarak KURAN
-Son Peygamber Olarak Hz.Muhammed (s.a.v)
-Din Olarak İSLAM
-Irk Olarak TÜRK
-Dil olarak TÜRKÇE
-Ata Olarak METE( OĞUZ KAAN ) ve ALP ER TUNGA
-Bağımsızlık Olarak KÜRŞAD
-Sembol Olarak BOZKURT
-Vatan Olarak TURAN’
-Ulu Önder olarak Gazi M.Kemal ATATÜRK
-Fatih Olarak Sultan II.MEHMED
-Başbuğ olarak Alparslan TÜRKEŞ
-Türkçülüğün fikir Babası Olarak Ziya GÖKALP
-Türkçü olarak H.Nihal ATSIZ
BİLİR VE KABUL EDERLERİM…
Zira BAĞIMSIZ DEĞİLİM
Bağımlılıklarım
-ALLAH
-KURAN
-Peygamberimizin Sünnetleri
-TÜRKLÜK
-VATAN
-BAYRAK
-DEVLET’e Gönülden Bağlıyımdır!
YOL ALIR GİDER
Ülkücüyüm tutamayacağım sözleri vermem..
Fikirsiz kişilerle polemiğe girmem ..
Davama ihanet edeni asla affetmem..
Ülküdaşlarıma laf ettirmem..
Ülkücü Şehitlerimi kalbimden silemem..
Cesaretsizliği gururla örtemem
Yalan siyasetle uğraşmayın yemem ..
İdeallerim var vazgeçemem…
Türk Milliyetçiliğini; Ülkemizde öten her türlü Arap, Kürt, Ermeni ) milliyetçiliğine ezdirmem !..
Mazaretim var, asabiyim yalakalığı sevmem ..
Ağır geliyorsa bunlar.. Firar serbest..
Benimseyen benimser
Benimsemeyen YOL ALIR GİDER!....
Hak etmeyen kişilere; zarardır fazla ilgi!...
Osman onuktav
Kafkasi (AVAR)
YORUMLAR
Ben de öyleyim ama dünyada ne varsa kabrin kapısına kadar... Kabre bizimle beraber girecek olanlara daha çok önem vermemiz lazım. Orada Türk müsün? diye sormayacaklar. İkinci maddede zikrettiklerinizi soracaklar. Onun için BENCE sıralamayı öneme göre yapmalısınız.
Teşekkürler... Sevgiler... :)
Kendi ırkını yüceltmek için başka ırkları aşağılayan şovenist söylemler hiç bir zaman hoşuma gitmez. Burada yazar kendi tercihlerini sıralamış. Kimliğini veya inancını diğerleri ile kıyas etmemiş. İnsanların fikirlerini özgürce söylemesinden kasıt tam da böyle ifadeler olmalıdır. Atatürk'e en aşağılık hakaretleri eden üyelerin yine hem de kendi mahlasları ile geri gelebildiklerini görüyoruz. Şimdi bu yazarın kimseye hakaret etmeden kendi felsefesini dile getirmesini mi eleştireceksiniz.? Özgürlüğün anlamı başkasının değerlerine hakaret etmek demek değildir. Ben yazarı destekliyorum. Tebrikler.
Müsaadenizle bir kez daha sayfanızdan soracağım.
O ATATÜRK düşmanı neden burada?
Sevgilerimle...
İnsanın milli kimliğini bilmesi ve bildiğini özümseyerek hayatına uygulaması kadar yüce bir erdem yoktur can kardeşim.
Bu ülkenin naylondan değil, böyle gerçek vatanseverlere ihtiyacı var..
Kalemin,yüreğin var olsun..
Sevgi ve selamlarımla
KAFKASİ
Dilek USTA
Olduğun gibisin. Başkaları gibi herkesin değirmenine su taşımıyorsun. Bu her insanda olması gereken lakin bir çoğunda olmayan bir özellik.
Bir nebzede olsa kalemine esin kaynağı olabiliyorsam ne mutlu bana..
Sevgi ve selamlarımla
Ülkesini,milletini seven,bütün onurlu duruşlara içtenlikle saygılar selamlar.Ne olduğunu bilen,açık yürekli, net bir duruş sergileyen, değerli yazınızı tebrik ederim.Türk milliyetçiliğini,faşizmle,ırkçılıkla karıştıranlara güzel bir cevaptı.Yazılarınızın devamı dileğiyle kutlarım.
KAFKASİ
Türk; İslamiyet’ten önce ayrı bir millet İslamiyet’ten sonra ayrı bir millet değil.
Ülkücülük: İ'lay-ı Kelimetullah için Nizam-ı Âlem diyen gönül erleridir...
Ülkücülük: Kürşad yüreklilik, Osman Batur haykırışıdır, Şamilin Hürriyet aşkıdır!..
Bozkurt olmak; her şartta ve ortamda özgürce, mertçe yaşayabilmektir.
Bozkurt; Özgürlüğünü kaybedip tasmayla uzun yıllar yaşamaktansa, her gün yağlı kemik yalayıp tok yatmaktansa; aç kalıp ölmeyi tercih edebilmektir.
BozKurt olmak; asaleti, kahramanlığı ve onuru her şeyden üstün tutabilmektir.
Bozkurt olmak; ırkının şerefini damarlarında zerre zerre hissedebilmektir..
Bu gün benim için üç unsuru sorsam bir çok kesim .. Bu üç unsura ''şereftir'' der içeriğini bilmez.. Şerefin içeriğini bilselerdi bu gün bu duruma düşmezdik
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim
Saygılarımla esen kalın TÜRKİSTAN