- 1189 Okunma
- 8 Yorum
- 11 Beğeni
elli beş sene
elli beş sene
Geçmişte bıraktığım yıllarımın albümündeyim şu an; siyah beyaz resmin içinden rengarenk bakıyorum dünyaya. Gurbette geçen yolculuğumu beynimin süzgecinden geçirdim; özlemler, ayrılmalar, kavuşmaların yaşandığı itik yılları...
Paylaşarak yemeğimizi, sevgimizi, hüznümüzü çoğalırdık; kendimi sürekli sorgulayarak olgunlaştığım o verimli yaşlarda. Kavganın, nefretin, isyanın doruğunda ben ve sokaklar. Yorulduğumda, yatağımın başında kitabım ve kuşlar...
Sendelediğimde, hayatın yarışına abimle koştuğum sıralar; insanların sorunlarında boğulup, yüzmeyi öğrendim zamanlar; sığ düşüncelerle, saçmalayıp güldüğüm anlar; bilginin, kültürün, bilgeliğin beni kutsadığı okullar ve eş dost akraba buğulu gözlerimde özlemin yaşlarıyla akmakta. Gurbetin deminde kekik kokusu burnumu sızlatmakta.
Yarın neyi alır neyi getirir, iki bilinmeyenli denklem gibi şu anda.
Koskoca 55 sene geçmiş sana başlayalı ey hayat!
Saygılarımla...
YORUMLAR
***
__Askerde terhise doğru zaman ilerledikçe "plâka" sayıları geriye doğru sayılmaya başlar..
67
66
65
.
.
.
45
.
34
.
26
.
16
.
07
.
.
.
01
.
__Rabbim şimdi size nice güzel yaşlar bahşetsin inşaAllah
__"PLÂKA" sayıları artacak şekilde..
.
55
.
.
61
.
.
77
.
.
81
.
.
__ Gerekirse yeni "plâkalar" ilâve olsun.. (Kerkük..Musul........)
Allah sağlıkla sıhhat..huzur...mutluluk dolu günler ihsan eylesin..nice senelere..
***