2018- 2019
Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık. Ömürden 360 gün daha gitti. Mutlak sona adım adım yaklaşırken her geçen yıl hayatımızdan çok şey alıp götürdüğü kadar iyi ve güzel şeyleri de bize getirdi. Belki yeni bir diplomamız oldu. Belki hayatımızın aşkı çıktı karşımıza, belki de yeni bir üye katıldı ailemize. Ya da yeni bir işe girdik. Ya da mutlu bir olaya yelken açtık.
Belki de kayıplarımız oldu. Sevdiğimiz bir kişiyi kaybettik. Sevgilimizden ayrıldık. Sınıfta kaldık. Belki de sağlıkla ilgili problemlerimiz oldu.
Yani kısacası hayatta her şey insanlar için. Bu hayatta kaybetmek de var kazanmakta. Önemli olan yaşadığımız her anı doya doya yaşamak, hiç ölmeyecek gibi ama her an ölümü hatırlayarak.
Kazandıklarımızı kar, kayıplarımızı hüsran sayarak devam edeceğiz yaşama tutunmaya. Şimdi yeni bir yıla başladık, her yeni yıl yeni bir umut, yeni mutluluklar, yeni heyecanlar demek.
Yeni yılda sizi üzen, hayatınıza yük olan herkesi ve her şeyi atın üzerinizden. Omuzlarınızdaki yüklerden de kurtulun. Her şeyin fazlası büyük zarar. İstemediğiniz insanları uzaklaştırın hayatınızdan, sevmediğiniz işleri yapmayı bırakın. Sevdiğiniz işlerde en iyisi olun. başkalarına haset etmeyi bırakın ve çalışın. Kendi hayatınızı kazanacak hiç kimseye muhtaç olmayacak kadar kazanın. Birikim yapın ama cimrilik yapmayın. Ardında bırakacak kimseniz yoksa mal mülk sahibi olmayı düşünmeyin bile. Aşık olun ama karşılıksız olmasın. Karşılıksız aşk ruhu yıpratır. 2019 iyiliğiyle güzelliğiyle gelsin ve 2018’deki tüm olumsuzlukları alıp götürsün.
Sevginiz daim, yeni yılınız huzurlu ve mutlu olsun.