- 429 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RTÜK ü Göreve Çağırıyoruz
RTÜK ü Göreve Çağırıyoruz
30-01-1999
Bir müddet önce yayınlanan,üstelik canlı yayınlanan vede o günden beri konuşulagelen görüntülerden dolayı göreve çağırıyoruz.
Siyasi içerikli yada siyasilerden birinin konuşmalarından yada davranışlarından dolayı zülfüyare dokunan sözlerden dolayı tv kanallarını yayına kapatan sayın kurul;
Milyonların gözü önünde kadını yatırıp bacaklarını diktirip üstüne çöken bay sunucunun görüntüleri karşısında acaba neredeler?
Bay sunucu zaten sabıkalıdır,onu yayına çıkaran,ona program yaptıran kanal yöneticileri zaten suçlu,zaten suç ortagı güçlülerdir.
Toplumu,kitleleri uyur sanıyorlar.Kimse uyumuyor,herkes “Orospuya oruspu demekten utanıyor,ama utanmayanlar varmış.
Biz toplum olarak onlara iş verdik,geçimlerini sağlayacak imkanları,teminatları verdikte onlar yok biz bu yolu,bu yaşamı tercih ediyoruz,bu yaşamı daha çok seviyoruz mu dediler?
Ama bu dengesizlere,bu densizlere,bu sorumsuz,bu saygısızlara ne demeli.
Ne demek bu,canlı yayında milyonlar ve milyonlarca insanın gözü önünde çıplak denecek kıyafetteki genç ve güzel kadını yatır,tam bacakları arasına girecek,bilmem ne yapacak görünümünü ver,sonra bacakları arasından sıyrıl,göğsüne çök…bu ne demek?
Daha sonra dün reyting için deyi ver.
Mazeret,suçtan daha çirkin,degil mi?
1-Kanal yayıncıları ve yöneticileri,bu sabıkalının aslında seks zaafını tatmin için bunu yaptıgını,programı bu çirkin arzusuna kullandıgını bilmelilerdir.
Eger bilmiyorlarsa bilsinler.Onu yayından uzaklaştırsınlar,aksi halde onun o çirkin arzularına hizmet etmiş olacak,bunu kabul etmiş olacaklardır.Bunu böyle bilsinler.
2-Bu sabıkalının bundan 5 yıl önce sarf ettiği çok çirkin bir söz ile Alevi kitleye hakaret etmiş,büyük bir tepki görmüştü.Kanalın binasına saldırdılar,camlar kırılmıştı.Tüm bunlara sebebiyet verdiği için adı geçen proğramdan uzaklaştırıldı.
Şimdi yine sahnede.
Unutturuldu,sahneye çıkarıldı.Başka adam yokmuş gibi.
İşte Alevi kitleye sesleniyorum;
Bu adamın programını izlemeyiniz.
Bunu proğramı çıktı mı başka kanal açınız,böylece tepkinizi göstermiş,cezasını vermiş oluruz.Aksi halde onun sarf ettiği o çirkin lafı,o çirkin yakıştırmayı kabul etmiş olursunuz.Bunu böyle bilesiniz.
3-Alevi olmayan kitle,sizde bu adamın programı çıkınca kanal degiştiriniz.Böylece reyting için nasıl davranması gerektiğini ona ögretmiş olacaksınız.
Aksi halde sizde onun o çirkinliklerini kabullenmiş,benimsemiş,ondan yeni marifetlerini görmek istermiş olacaksınız.Onun destekçisi olmuş olacaksınız,kültür seviyenizin bu oldugunu,eğlence anlayışınızın bu oldugunu kabul etmiş olacaksınız.
Siz de bunu böyle bilesiniz.
4-Ey sayın Rtük çüler;
Sizde aklınızı başınıza devşiriniz,bu sabıkalıyı daha önce o çok çirkin,o yakışık olmayan,o tamamen bir kitleye hakaret,toplumu ikiye bölücü,düşman kamplara,bölücü sözünden dolayı cezasız bıraktınız,ona prim ona taviz verdiniz.Onu bu bu hale bu güne getirdiniz.
Siyasi içerikli bir söz söylense,zülfü yare dokunan bir proğram yayınlansa hemen şahlanıp kanalı kapatıyorsunuz..İyi hoşta buna ne demeli?Bu çirkin hareket,bu seks pozisyonu çok mu hoşunuza gidiyor.Umarım ki yakında başarılı proğram ödülü alır.Peki o hoş degilse,çirkinse siz neredesiniz?
Bir toplumun ahlakı,ahlak yapısının sağlamlıgı siyasi yapısından daha önemlidir.Bir toplumu ayakta tutan ne siyaset ne ekonomidir.
O sadece ahlak yapısıdır.
Başka anlatımla;
Bir toplum için ekonomik bozulma yada siyasal dejenereden daha tehlikeli olan ahlak dejeneresidir.
Bütün sosyal bilimciler bunu böyle kabul ederler.
O halde,yani toplumumuzun yapısı,temeli ve gelecegi için hepsinden ve her şeyden daha önemli olan ahlak yapısının temelini sarsan,dejenere eden bu davranışa ceza vermeyecek misiniz?Doğrusu merak ediyor,meraktan öte şaşıyorum.
Toplum için bu denli oldugu önemli oldugu belirtilen ahlak,hukuk gibi temel ilkelerin korunmasının garantisi ise bu amaçla kurulmuş olan kurumlardır.
kısaca ve sonuç olarak başta rtük olmak üzere tüm bu grupları,kitleleri,resmi kurumları göreve çağırıyorum.
Toplumların gelecegi için dün böyle oldugu gibi bugün de böyledir,yarında böyle olacaktır,olmalıdır.
Aksi halde bu toplumun,bu devletin gelecegine dinamit koymuş,yada dinamit koymuş olanların eline fitil ve kibrit vermiş olacaklarını,tarihin kendilerini affetmeyecegini inandıgımı bilmelerini istiyorum.
NOT:YAZININ YAZILIŞ TARİHİ YUKARIDA BELİRTİLEN OLAYLAR NEDENİYLEDİR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.