- 891 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
En sulak iller...
Bir çok şehri bisikletle gezdim... Birçok köyde konakladım. Sayısız gece arazide kamp yaptım. Şunu gördüm! Bu memleket cennet, halkımız da şeker şerbet... En sulak iller en çok sevdiğim iller oldu!.. Sebebi ise yaz sıcağında kavrulurken sizi en rahatlatan şeyin "su" olduğundan. Birinci sırada Kahramanmaraş gelir. Meşhur yerlerini yazmayacağım!. Bazen bazı yerlerin bilinmesini istemiyorum! Kirletiyor insanlar... Duyarlılık yok ki... Her yerde pınarları coşar Rampaları dik özü Kahramandır... 2. Sırada Kayseri geliyor... Kayserinin sulak olması nerden diyeceksiniz, dağlar dağlar… Yüksek rakımlar. Rabbim güzellikleri sınırsız vermiş çok seviyorum Kayseriyi özellikle Bünyanı...Erciyes süslenmiş bir gelin gibi… Nazik ve nazlı.. .Yozgat, Hep komşu iller yazıyorsun! diyenler olacaktır. Ama hakikat sıraya bakmaz. 4.Kastamonu, Uzun bir sahil, muhteşem ilçeler… Gezmeye görmeye değer. O ne tırmanış Ya Rabbim sanki bulutlarla seyahat ediyordum… 5. Sırada şahsen Adana, torosların bağrından kopup gelen enfes suyu içiliyor… 6.Sırada Bursa, Uludağ.. 7. Sıra Erzurum’da daha da devam eder. Aklıma gelenler bunlar…
Sevgiyle kalın….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.