- 974 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SORANA KADAR
Gözümü açtığımda bana sevgiyle bakan bir çift göz vardı. Uzun süre kilitlendi gözlerimiz. İçinden geçenleri okumaya çalıştım. O da beni incelemeye.
Neden sonra gülüştük. Saçlarını okşadım, ellerini, sırtını, yüzünü her yerini.Doyasıya sevdim, öptüm, kokladım.
Sarmaladım,bağrıma bastım,sinemde kaldı öylece yaralı Ceylan gibi.
Kolum yoruldu dedim, kendini geri çekti. Ben onun koluna yattım.
Saçlarımda gezdi parmakları, nefesinin sıcaklığı yüzümü yakıyordu. O an hiç bitmesin istedim. Ömre bedeldi. Nasıl bir sevdaydı, hemde en dibinden, en karasından...
Çoklarını sevmiştim ama hiç birisi bunun gibi değildi. O başkaydı.
Ömürdü, candı, canandı sevmese de sevilen, aranılan özlenendi.
Geleceğim, umudumdu, dedimya sevdamdı, hemde hiç bitmeyeninden.
Biliyordum. Bana karşı boş değildi, arasıra kaçamakları olsa da, gözleri bende takılır, yüreğini bende unuturdu.
İki gündür birlikteydik. İki günümüz daha vardı. Dolu dolu yaşamalıydık. Birilerinin tatil kaçamağı bizim sevgimizi pekiştirmişti. Ya da ben öyle sanıyordum.
Yorgun bedenimi yataktan alamadım. Kocaman hayalleri paylaştım onunla, geleceğin ne getireceğini bilmeden.
Yarınlar neye gebe bilmiyordum.
O ise bu günden başka bir şeyi yaşamak istemiyordu.
Koskoca bir ömrün analizini yaptım. Çocuklarımı, eşimi, hayatımı.. Yok,o farklıydı. Yan odadaki duymamalıydı. Üzülürdü .
Ona olan sevdamın farkındaydı.
Hep çekinirdim onuda üzmek istemiyordum. Uyanacak diye korktum.
Tekrar döndüm yine sevdim,
ayakların varıncaya kadar.Ta.... ki kendini geri çekip gözlerini kaçırıncaya kadar.
İrkildim, bu kadar sevgi yetmiyor muydu? Yüreği nereye kaymıştı? Bir yerde eksiklik vardı, ama ne?
Uzun bir sessizlikten sonra gözlerini gözlerime dikti ve ta.. Yüreğime inerek; Anne anne, annem nerde, ne zaman gelecek, diye sordu (3 ) bu arada diğer odadaki torunum da uyanmış bize bakıyordu.(4.5)
Anladım ki insan seveni değil, yüreğindekini arıyormuş
DÖNDÜ DEMİR ŞİNEL
YORUMLAR
En saf en temiz gülüşler riyasız sevgi minicik çocuklarda onlarda ki gülüşü bakışlarında ki huzuru berraklığı erişkinde göremez insan..
Seven sevgisinden eminken sevilen çok defa sevildiğinden habersizdir.
Çok defa sevilmediğini sanıp ağlayanın yanında ki onu canından çok sever ağlayansa yüreğinde yer edeni sayıklar.
Sevmek sevilmek güzel bende çok seviyorum çocukları iyi ki varlar..Allah o masumları korusun..Selam ve dua ile..