- 795 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
PİYANGO; BEDENİNDE ÇOK ŞANSLISIN!
Nimet ablaymış, millet kuyrukta. Kazanan kim nimet abla :) Hayal satıyor parayla. Diyor ki ya çıkarsa! Ya çıkmazsa. Başkasının atına binen tez iner. Çıksa da nice insanların onda hakkı var. Kim abad olmuş piyangoyla. Kazanan hep perişan olmuş iyilik getirmemiş onlara.
Büyük ikramiyeymiş. Sağlıktan büyük ikramiye mi var. Aklın, beynin, gözün, kulağın, elin, bacağın, kesip attığın tırnağın. Dilin, dimağın.
Düşünebiliyorum. Ve konuşabiliyorum.
Ve de duyabiliyorum. Yürüyebiliyorum. Tutabiliyorum. Görebiliyorum. Kalbin dalağın böbreğin ciğerin damarın kanın. Ve niceleri, en büyük ikramiyem değil mi? Ben zaten zenginim ki. Şükür Allahıma!... Sevgi zenginiyim daha ne olsun.
Noel babaymış. Benim bir babam vardı. Herkesin babası olduğu gibi. Rahmetli oldu. Adı Mehmet’ti, Cesaretli, merhametli, adaletliydi.Çocuklar onu çok severdi. Ruhu şad mekanı cennet olsun. Rabbim habibine komşu eylesin.
Sahipsek eğer dünyada, sevebilen merhametli, vicdanlı bir yüreğe. Ve sevip seviliyorsak çıkarsızca. En büyük piyango çıkmıştır bize, gerisi hikaye; Saygılarımla ...
26 /12/ 2018
Mlk Tryk
YORUMLAR
ya geçengün yolum düştü haremde arabayı bırakıp araba vapuruyla sirkeciye geçtim ordan kapalı çarşının hemen arkasında hasırcılar çarşısı var baharatcıların önenden geçtikten sonra bazı teknik malzeme tedariğine gittim...
yeni camii nin önünde bir kuyruk bir kuyruk ki şu sizin resim vız kalır :)
sıranın en sonundaki kesime sordum size sıra gelirmi diye sorduğumda saat 2 filandı
millet çoluk çocuk gitmiş eskiden biz benzin. tüp. samsun :) şeker filan feşmekan sırasına girerdik battaniyeler hazır gerekirse kıvrılır kestirirdik
onlar aklıma geldi tam bir komedi açıkcası yok böyle bir sapkınlık adeta yanii o kadar
ne diyeyim rahatlığın bu kadarı da olur mu ya hu :)
selam muhabbetlerimle
hayırlı seneler efendim, hoşcakalınız
Hasılatın yarısı ikramiye olarak dağıtıldıktan sonra kalan hasılat, Milli Savunma Sanayii Müsteşarlığı, Yüksek Öğretim Kredi ve Yurtlar Kurumu, Türkiye Tanıtım Fonu, Kızılay ve Cumhurbaşkanlığı arasında paylaştırıldığını öğrendikten sonra bir çeyrek bilet parası hiç sorun değil benim için.ister çıksın ister çıkmasın para boşa gitmiyor.
Yeni yılda herkese sağlık mutluluk başarı ve barış diliyorum
Saygılarımla
KalbiHazan
Bir çekilişte satılan biletlerin yüzde yirmibeşini o meşhur ablanın bayisi satıyormuş. Yani aslında gerçek piyango Ablanın, yakınlarının, oğullarının, kızlarının cebine giriyor. Benim saf halkım bir kişiye çıkacak bir ikramiye için saatlerce kar, kış, kıyamet demeden sıraya giriyor. Ablaya Allah rahmet eylesin terki dünya edeli epey olmuş, evlatlar umut tacirliğine devam... Hayat sağlığımız, evlatlarımız bundan büyük piyango var mı? Kutlarım...
KalbiHazan
Tabikii hayatta en büyük zenginlik sağlık.
Lakin sağlıkta artık parası olanlar için sorun değil.Paran varsa git kallavi bir hastaneye istediğin tedaviyi ol. Kuyruk bekleme ilaç kokulu devlet hastanesi koridorlarında.Yinede şükür..
Anladığım kadarıyla siz noel babaya ve şans oyunlarına karşısınız.
Neden insanların umudu size yavan geliyor.Bırakın neye inanıyor,neyi istiyorlarsa öyle yaşasınlar.
Kimse sizi sorguluyor mu inancınız veya düşüncelerinizden dolayı.Yoksa ki herkesin bir babası var.
Neyse arkadaşım uzattım yorumumu..Yeni yıl size ve sevdiklerinize sağlık,mutluluk dolu günler getirsin..
Sevgilerimle
KalbiHazan
Dilek USTA
haram ve haksız kazancı piyangoya ve noel babaya kadar dayandırmış
en büyük kazancın sağlık olduğu vs dile getirmişsiniz. bence siz anlamamışsınız ne demek istediğimi.Yazınızın amacı sağlığın zenginliğini anlatmak olsaydı başka kişi veya olayları örnek verebilirdiniz..