- 911 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
Üç harfliler...
Çok söyledim uğraşma diye...
Gece geç saatte metruk bir evin bodrumuna inen saf, maceraperest! Senin neyine YouTuber olmak!.. Canlı çıktığına şükret!
Anlamıyorum! Sen zannediyor musun! Yalnız sen yaşıyorsun bu dünyada! Onların da mekanları var. Uzun zaman bende izledim bunların videolarını ama çok şükür bıraktım. Belki içinizde meraklı vardır! Sakın ha! bulaşmayın. Hele de mekanlarına ve de eşyalarına. Geç saatlerde özellikle! Kendimi nasıl korurum bunlardan derseniz?
Başta, mevzusunu bile açmayın!
Bismillah ve dualarla gezin
Abdestsiz gezmeyin
Onların ismini söylemeyin.
Saygı duyun.
Ve bazı yazmadığım şeyler...
Bu konuyu açmamın sebebi? Ben çektim en yakınımda! Çok zor bir süreç...Velilere seslenmek lazım! Beddua etmeyin...yazılacak. Çok şey var. Burda kesiyorum öğrenmek isteyen yoruma yazabilir. Hayırlı akşamlar.
YORUMLAR
merak uyandırsın diye mi bu şekilde yazdınız? Hem zaten konu yeterince merak uyandıran türden!
neyse iyi geceler
Filiz Şahin.
Gece geç saatte metruk bir evin bodrumuna inen saf, maceraperest! Senin neyine YouTuber olmak!.. Canlı çıktığına şükret!"
bu bölüm normal bir insanda sağlam bir merak uyandırır.
işiniz olur olmaz o beni ilgilendirmez ama yazdığınız yazı durduk yerde aklıma çok acayip fikirler sokmuştu, neyseki uyumayı başardım. gecenin o saatinde film izlemeye zorlayan bu muhteşem yazınızı bende gözden geçirin.
çok doğru hocam bende yaşadım lafını bile etmem aman aman çok doğru besmele getirmek lazım her birşeye dokunduğumuz zaman selam saygılarımla.