ALLAH IN SELAM VE RAHMETİ TÜM İNANANLARIN ÜZERİNE OLSUN.
ALLAH IN SELAM VE RAHMETİ TÜM İNANANLARIN ÜZERİNE OLSUN.
Allah ın öyle gönül erleri erenleri vardır ki kimileri açıktadır insanlar her asır yararlanırlar meşaledirler.
Kimileriyse saklıdırlar saklar onlar gül gibi istedikleri nasibi olanlar onlardan yararlanırlar.
Halk içinde hakladırlar dünya da yaşarlar aklen kalben ışık olmaya verileni izini kadar öğretirler.
Allah hepsinden razı olsun.
*****
Gönül erlerine islam aleminin kandillerine, evliyalarına, veli kullarına, kalben ruhan teslim olmuş tevhid nuruna gark olmuşlara.
Allah razı olsun..
Sevilen korunanlara Peygamberimiz Hz Muhammed Mustafa s.a.v. e ashabına,ailesine sevdiklerine..
Kitabımızda ismi geçen gizli tutulan varlıklarından haber verilen Peygamberlerimize selâm olsun.
Allah ın salih ve saliha kullarına selâm olsun.
*****
Kalbinde kin nefret olmayan,kul hakkı yemeyenlere selâm olsun
Allah rızasını gözetenlere selâm olsun.
Dünyayı geçiçi bilip emanetlere benim demeyen ben merkezinden sıyrılanlara selâm olsun..
Menfaat için insanlara baş eğmeyen saddece Allah a kul olduğunu bilen acizliğini bilip Allah a secde edenlere selâm olsun..
Her nefeste Allah diyenlere ananlara selâm olsun..
Her zerresinde her varlıkta Allah ın yaratma kudretini görüp mutlak güce teslim olan her daim kelimei tevhid dilinde kalbinde tek serveti olanlara selam olsun..
Adam gibi adam insan gibi insan olan karıncayı bile ezmemeye çalışanlara selâm olsun..
Zalimlerin gözleri yaşlı bıraktığı Allah dediği için her cefayı ettiklerine selâm olsun..Zalimin zulmü varsa kullarının inananların tek yardımcısı Allah tır..
Allah yazan kalemlere selâm olsun..
*****
Allah yazanları okuyan gönüllere selâm olsun.
Allah yazan anlatanlar artsın hak yolda olan o yolda yorulanlara selâm olsun..
İnsanların kapılardan çevirdiği kalbi haktan başkasıyla olmayanlara selâm olsun..
Selamı alın selamı artırın..Selamın anlamını bilseydiniz asla verilen selâmı çevirmezdiniz..
Selâm ferah kapısıdır ben eminim demektir bir yerde..
Çok defa şer görünen şeylerin içinde çokça hayırlar gizlidir ..
Niyetler hayırsa akibette hayır üzere olur inşaallah..
İnsanlar nasıl yaşarsa öyle ölürler..
*****
Bu dünyada ki dostları ile tanınır insanlar.
Allah ım dünya ahrette iyilerle karşılaştır bizleri.
Ey Rahmeti bol olan setredersin kullarını şefkatinse annenin evladına olanlardan daha çoktur..
*****
Hata ve kusurlarımızla doğduğumuzdan yaşadığımız son ana dek bizleri tertemiz eyle daim tövbeyle gözyaşlarıyla açılan ellerimiz dualarımız sanadır..
İŞTE GELDİM KAPINA SENİN İLAHİ KAPIN RAHMET KURTULUŞ SIĞINDIĞIM LİMAN..
BEN BENDEN OLSAMDA BENİ SENSİZ BIRAKMAZSIN BİLİRİM KALBİMDE İMANIMI SABİT EYLE....
iNSANLARIN ÖNCE Kİ HALLERİ SON ANLARI BİLİNMEZ ÖNCE
HATALI KULKEN İÇTEN YALVARIŞ TÖVBEYLE EN İYİ HALE DÖNEBİLİRLER..
İYİ SANILANLARDA KİBİR GURUR NEFS VESVESE KÖTÜ ÇEVREYLE MAL MÜLK
ZENGİNLİKTE EMANET VERİLDİĞİNİ UNUTUR HER ŞEYİNİ KAYBEDEN MÜFLİS OLABİLİRLER..
ALLAH IM DÜNYA TELAŞIYLA BENLİK İÇİNDE ÇIRPINAN YOLUNU SAPITANLARDAN EYLEME AMİN..
ALLAH IN SELAM VE RAHMETİ TÜM İNANANLARIN MÜMİN KULLARININ ÜZERİNE OLSUN..SELAM VE DUA İLE.
*****
Nigâr Bedirhan
YORUMLAR
Amin amin amin, Allah razı olsun üstadım Rabbım yaşayıp yaşatmayı nasip etsin, dualarımız sizinle, bizde Naciz ane dualarını isteriz.. Sağlıcakla kalın...
Yeganem
ALLAH razı olsun tüm dualarınıza amin inşaallah diyorum.Dualar müşterektir okuyan yorum yazan yazmayan tüm kardeşlerimden Allah razı olsun.İyi dilekleriniz için sağ olun.Müminlerin din kardeşlerine guyaben duası ne güzeldir bilselerdi.Selam ve dua ile kalın...