- 686 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİ KURTAR
Torunlarının sünnet düğünü için erken gittiğimden önce evlerine uğradım.
O kadar uyumlu bir çiftti ki belki de dünyaya ender gelenlerden,herkesin gıpta ettigi örnek evlilerdendi, birbirlerinin gözlerine bakarken adeta kayboluyorlardı.
Çigdem saks mavisi elbisesinin içinde kuğu gibi zarif ve hoştu gülmek için yaratılmış desem mübalağa etmis olmazdım, eşi son derece centilmen,kibar ve saygılıydı 1974 Kıbrıs çıkartmasında eşi Erol Bey Kocatepe Gemisinde görev yaparken, bomba beraber büyüdüğü mesai arkadaşı astsubay Adnan Mavi Demir’in(22)belinden altına isabet eder belinden altı kopar.Adnan Bey Erol Bey’in bacaklarına sarılıp beni kurtar diye gözlerine bakarken şehit olur, geminin batmakta olduğunu gören Erol Bey o şokla kendini suya atar dört saatlik bir mücadeleden sonra dokuz arkadaşı ile hücumbotta dört gün beş gece ölüm kalım savaşına girerler,bu süreçte zaman zaman serap gören arkadaşlarının beşi suya atlar geri kalan dört subayı Lübnan Şilebi kurtarır.
İki gün kaldığı Lübnan’da ezilmiş un bulamacıyla beslenir kendine gelince Ankara’ya getirilir Gata da uzun süre tedavi görür o zamanlar üç aylık evlidir ve Çigdem’in kınası solmamıştır henüz.
Saçları ve derileri yeniden çıkan Erol Bey yine uzun süre psikolijik destekle normal hayata döner. Silahlı Kuvvetlerden emekli olur.
O gün bu gündür bir daha Adnan ismini ağzına alamaz ne zaman aklına gelse kırk üç yıl kadar geriye bakar...
Vefali eşi güzel Çigdem sanki O’nu uzaklardan geri getirmek için uzaklara dalaaaaaar dalaar...
Bütün şehitlerimizi ve gazilerimizi rahmetle anıyorum.
DÖNDÜ DEMİR ŞİNEL ŞİİRLERİ ÝÜREĞİN SESİ’NDEN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.