- 587 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Allahımızın Muradı..
❤️Merhabalar🙏
Sevgi değer dostlarım; Bugün yine duygu ve düşünceler, kendimizi bilmek ve şifalar ile, Allahımızın muradı ile devam edelim...
Bize tesir edebilen, her olay ve ilişki, aslında bizim şahsımıza inen birer kuran ayeti gibidir!. Bu ayetleri iyi OKUmalıyız. Ve dahi ona göre kendimizi yenileme ve şifalandırma yapmalıyız!..
Dostlar; Tüm dinler, felsefi öğretiler, insanlardan, değişim dönüşüm ve yenilenerek İNSAN olmayı istiyor!. Neden?. El cevap; Kendimizi bilmek ve adalet için!..Allahımızın muradı için!..
O yüzden insana çok iş düşüyor. Binlerce yıl önce İNSAN’a kendini bil, kendini bul denile gelmiştir!. Bir çok kez OKU hitabı!.OKU derken sistemi OKU maya davet o... Bir çok kez akıl etmez misin? Ve dahi düşünmez misin hitabı gelerek, böyle sorulara muhatap olmuş bulunmaktayız!..
İNSAN hakikate yürümek ve kendini bilip bulmak için çok şey denemiş. Ve dahi sıkı, bazen çok sıkı ritüellere sarılmıştır!. Ama size ben şah damarınızdan daha yakınım diyeni gitmiş kendi elleri ile yaptığı dört duvar arasında aramışız!. Kendi yanlış değer yargısı sonucu, belkide bir çoğu, O’ nu oraya hapis etmiş!. O’nunla kendi arasına bir insanı, yada bir çok insanı yerleştirmiş. Neye inandı ise karşısına hep ötekileştirdiğini koymuştur!.
O’ nun ile özde bir olduğunu unutup, sevgi, birlik, huzurla gidebilecekken, değer yargıları ile, benden değil dediklerine kin, nefret oluşturmuştur!. Ve dahi İNSAN hep kendi KARANLIĞINDA, insanlığını kendi elleri ile boğmuştur!..
Bizden öncekilerin yanlış inanç ve değer yargıları ile, yanlış akıl ettiği ile, bölündük, ötekileştirildik, kullanıldık, köleleştirildik, şekle büründürüldük, uyuşturulduk!.
Birbirinize destek (salat) verin, destek isteyin kelimesini namaz ile çevirip, insanlığı yanlış yola iten ve alim geçinenler lanet olsun!.
Dostlar; Her ne yaptılarsa, yapılan ile hep kendimizden uzaklaştırıldık!. Aslında tek ihtiyacımız olan şey kendimizde kalabilmekti!.
Oysa akıl eden, duygu ve düşünceler ile kendini biliyor, buluyor ve dahi Rabb’ine ulaşıyordu!.
Ayrıca, kendimize pozitif düşünceler ile, duygular ve hislerimizle, iyi bir değer yargımız ile renklendirdiğimiz bir dünya kurabiliriz!.. Akıl eden kişi, kendine, iç dünyası ile dış dünyasını ve dahi o dünyada, şifalanarak, Rızık, bereket ler bularak, nefs’ e negatif’ e uymadan, hayırlı bir şekilde, pızatif’ e iman ve inançlı düşünceler ile yürüyebilir!..
Dostlar; Bizim içimizdeki değerlere, renklere, esen rüzgara, bizden başka kim dokunabilir?. Düşünelim!. En iyi bizden başka bizi kim tanır ve kucaklayabilir?.
Hangi şekilsel bir ritüel, eylem bizi değiştirip iyileştirebilir ve kendimizi buldurabilir?. El cevap; Ancak iyi ve doğru bir iman, inanç, sevgi ve pozitif değer yargılarımız ile!.. Vicdan ile. Akıl ile. Nefs, zeka ve zihin ile değil!..Dengede kalarak ve nefs tutsaklığından kurtularak bulduranilir!.. Bunun için iki gündür yazdıklarımı, dikkatle OKUmalıyız derim!.
Dostlar; Yol da biz, yolcu da biziz!. Tüm yollar bizden den bize geçiyor. Kendini bilen, anlayan, duygu ve düncesini kumanda eden, Rabb’ini biliyor!. Aslın da, Rabb şah damarımız dan daha yakın bize, yani bilincimizde, ruh ve özümüzde. Bize bunu bilmek düşüyor!.. Sistemin nasıl çalıştığını anlamak düşüyor!.
Tutunduklarımızı bırakarak, kendi prangalarını çözmek ve dahi eski kalıplarından kurtarıp, yenilenmek düşüyor!.. Bu şekilde yenilenen İNSAN kendine ve herkese şifalar sunar ve Allahımızın muradı hasıl olur!..
Umarım faydalı olmuştur!. Bu vesileyle..
🙏Herkese selam, sevgi ve dua üfledim🙏
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.