Bu Bir Veda Yazısıdır
]Bazı insanlar vardır ne olursa olsun unutamazsın hayatında silinmez izler bırakmıştır. İşte bu fotoğraftaki adamda benim için öyle biri ..
Sene 1990 yaz tatili daha ikinci sınıftan üçüncü sınıfa yeni geçmişim. Kemaraltı’nda alışveriş için annemle dolaşırken bir baş dönmesiyle başlıyor bütün hikayemiz İlhan hocayla.Başım döndüğünde meğerse beyin kanaması geçiriyormuşum nereden bilelim bilsek bile 9 yaşındaki çocuğa beyin kanamasını konduramazsın ki. Neyse zar zor eve geldim bi yatıcam ben demişim yatış o yatış.. Annem beni zorla uyandırdığında beynimde bir uğultu ve boşluk ağzım burnum kaymış sol kolum sol bacağım kasılı yani felç olmuştum bildiğin beyin felci ya da tıptaki deyimiyle Serebral Palsi...
EEE şimdi ne olacak olduk ailecek.Hastanede bize sadece beyin değil kalpte de sorun var dediler.Yaniiii dedik..Bu sefer ameliyat olman lazım çünkü hem kalpte kitle var dediler (ki ameliyat sırasında kan pıhtısı olduğu anlaşıldı çok şükür) hemde Aort damarında daralma var dediler ve bu ameliyatı İzmir’de değil Ankara’da Hacettepe’de olacaksın dediler.
Biz de gittik ve orada tanıdım bu güzel insanı.Aldı beni karşısına "Hiç korkma ben varım" dedi "Ameliyat ve sonrası fizik tedavi ile her şeyi halledeceğiz sen merak etme, pes etme.Ama iki kere ameliyat olman gerekiyor " diye de ekledi.Dediği gibi çok şükür her şey yolunda gitti ve ben yatalak bir şekilde ayrıldığım İzmir’ime yürüyerek döndüm...
1992’de bir ameliyat daha "İşte şimdi bitti " ve "Artık gayet iyisin kızım" dedi Nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim..
Öğrendim ki bu güzel yürek susmuş, kendini susturmayı tercih etmiş, canına kıymış hocam. İnanamıyorsun tabii.. Nasıl olabilir diyorsun??Yakıştıramıyorsun. Ama gitmiş işte yapacak bir şey yok..
Allah’ım bu kulunun günahı varsa iyileştirdiği başta ben olmak üzere tüm hastalarının hatrına günahlarını bağışla onu affet mekanını Cennet eyle.
Ruhun şad olsun hocam seni hiç unutmayacağım.Aklımda hep iyi ve güzel, bana umut veren halinle kalacaksın...Umarım orada mutlu olursun ve umarım orada karşılaşıp sana bir kere daha teşekkür edebilirim...
YORUMLAR
sevgili yazar arkadaşım, yazıyı okuyunca ne yazacağımı bilemedim, size çok geçmiş olsun , ömrünüz sağlıklı uzun olsun diliyorum, ve sizi iyileştiren hocamıza allah rahmet eylesin diyorum,
bu beni tabi ki çok düşündürüyor , böyle bir insanın , kendi için bu şekilde bir sonu seçmesi kolay değil bence , mutlaka gerek bireysel gerek toplumsal sorunlar vardır diye düşünüyorum ardında, çok çok üzüldüm , böylesi değerlerin yetişmesi çok da kolay değil sizin de bildiğiniz gibi, ne diyebilirim başka , tamrım mekanını cennet eylesin, size de sayın hocamızı dile getirdiğiniz için çok teşekkür ediyoruz, saygılarımla , tekrar sağlıcakla kalın
hürsel tarafından 12/13/2018 9:13:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hüzünlü bir yazı, bir doktorun acı bir vedası tabi ki derinden yaralayacaktır onu sevenleri... Ne diyelim sözün bittiği yer...