BAŞKA ALEM
Barış , Halil adında orta halli esnaf bir baba ile Munise adında ev hanımı bir annenin 2 çocuğundan biridir.Lise öğrencisidir. Kardeşi Onur ise ilkokul öğrencisidir. Barış amaçları olan bir insandır.Amacı gelecekte önce başarılı bir iş adamı olarak şirket yönetmek,sonra başarılı bir devlet adamı olarak ülkeyi yönetmektir.Ancak okul hayatı oldukça başarısız geçmiştir ve zar zor liseye kadar gelmiştir.Barış sosyal hayatında da oldukça başarısızdır.Hem ailesiyle hem de arkadaşlarıyla oldukça uyumsuz bir hayatı vardır.Kendisi de bu durumundan dolayı son derece mutsuz ve huzursuz bir insandır.
Bu mutsuz gencin hayatı bir parkta otururken tanıştığı Serkan isimli genç sayesinde değişir.Serkan manevi konularda araştırmalar yapan üniversite öğrencisi bir gençtir.Serkan Barışa, bir insanın çok isteyince hayalini kurduğu düşüncelere manevi dünyasına giderek ulaşabileceğini anlatır.Bunun olabilmesi için her ayın 12’sinin saat 14:30’unu beklemesi ,bu zamana kadar kendisini bu olayın gerçek olduğuna inandırması gerektiğini,bu zaman gelince kimsenin girmediği bir odaya girerek yatmasını söyler.
Barış , Serkanın dediklerini yapıp manevi dünyasına gider.Bu zaman içinde babasının başı mafya ile derde girer. Barış gittiği dünyada ailesi olmadığı için sıkılıp geri döner.Dönünce babasının başının derde girdiğini öğrenince çok üzülür.Babasını ikna edip Selen isimli bir arkadaşının yaşadığı şehre giderler.Barış burada ailesine başından geçen olayı anlatır.Babası buna inanmaz ama annesi ve kardeşi inanır.
Mafya Barış ve ailesinin bulunduğu kasabayı öğrenip oraya gider.Barış ve ailesi kaçmaya başlar.Bu kovalamaca Nisan Ayının 12’sine kadar sürer. Barış ve ailesi bir sürü yerde kaçak yaşadıktan sonra en son orman içindeki küçük bir eve sığınırlar.Barışın babası da çaresizlikten Barışın anlattığı olaya inandığını ,ailecek deneyeceklerini söyler. Barış ve ailesi tam mafyaya yakalanacakları anda manevi dünyalarına giderler ve kurtulurlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.