- 446 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
neydi yaşam
Neydi yaşam? Bu akşam camıma vuran yağmur damlaları gibi camdan kayıp giden birşey miydi? Yoksa aynı tiyatro oyununu ara sıra degişen birileriyle değişik sahnelerde oynamak mı? Yada aynı limanlarda yolları kesişen gemiler gibi, biri gelince diğerinin gitmesi mi? Belkide yaşam, bir ev yapmaya çalışmak ve tamda “bitti” derken sona eren birşey mi?
Hayatımıza giren her insanda bu evi tamamlamaya yarayan taşlar degil mi? Bazı taşlar var ki temel taşı olur, hayatımızın evinini, onlarsız yapmak mümkün değildir. Bazıları ise duvar taşı olur. Kimileri ise yerine uymuyor diye bir kenara atılıver hemen.. Ne olur sanki biraz yontsakda yerine uydurmaya çalışsak… Sorunda bu ya..Evlerin çoğunun yerlerine uymayan taşlarla yontulmadan oluşmuş olması ve hafif bir depremdede yerle bir olması ve enkazınında içimize yıkılması.
Enkazı görenler “çaresiz dert yoktur” yada “zamanla geçer” der. Belkide doğru derler, derlerde bu enkazın geride bıraktığı izleri kimin nasıl sileceğini söylemezler…o yüzdendir ki… Direniyorum, yerine uymayan taşlardan oluşan evimin olmaması için direniyorum. Düşünüyorum ,üzgün olmasamda belkide uymaz diye hiç denemediğim ama şimdi yok olan taşları düşünüyorum. Zaman zaman da sorguluyorum.. yaşanmamış bir hayatı sorguluyorum..Sorgulamayacaktım belkide;yaşamış olsaydım….
Herkese Sorgulanmayacak bir yaşam dileğiyle….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.