- 6451 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Atatürk ve Milliyetçilik!
Milliyetçilk; günlerdir aptal kutusundaki(fazla izleyenler için geçerli) açık oturum gösterimlerinde tartişilan bir konu oldu!Peki efendim nedir bu milliyetçilk ; temelinde ülkesini ve vatanını sevmek olan,bununla beraber kendi kültürünü yaşamak ve ülkesinin kalkınmasi; yücelmesi için çabalarda bulunmaktır.Bu tanım aynı zamanda Atatürk’ün de Milliyetçiliğidir.Bu ülkenin kurulmasında en fazla verim alınan husustur.Bu vatanı ; Milletin kendi İradesi ve çabası kurtaracaktır sözü size neyi hatırlatır?Milliyetçilği bir şahısa ya da farklı tanımlara bölmenin luzumu yoktur.Fanatizm ile milliyetçiliği karıştıran komik efendilere gülüyorum!Atamız bu vatanı bize kazandırırken neye güvendi?Neden ilkelerinden biri milliyetçilik?Şimdi Kütüpanesi benden dar olan ve beş para etmez gazete yazarlarına soruyorum?Ya çok aptalsınız? Ya satılmışsınız?Ya da çok safsınız!
Sinirden ellerim titrediği için iyi bir yazı yazamadım.Okuyuculardan özür dilerim,Saygılarımı sunarım!
Esen Kalın.
YORUMLAR
Gül azizim gül.Öfkelenme de gül.keskin sirke küpüne zarar derler.Ama doğruları aklın ,vicdanın emrettiği doğruları başkalrıyla paylaşmamak ,bu gerçekleri haykırmamak hata olur.yazınız yarıda kalmış ...satırlarda tamamlayamadıklarınızı insanlara anlatmayı deneyin..sabırla ...sabırla...sabırla...