AŞK SAVAŞI ZIRVALARI
Aşk, hem savaşmak hem de sevişmektir. Taktiksel planlama ile bu ikili muharebenin sadece bir tek kazananı olacaktır. O bir tek kazanan neden kadın olmasın? Şimdi hanımlar dikkatlice not alınız. Size aşk savaşının sırlarını vereceğim. Bu yazılanlar belki de iki bin yıl sonra ki hem cinslerimize bile ışık tutacak bir rehber olacaktır.
Az sonra okuyacaklarınız ‘’Savaş Sanatı’’ isimli kitabın öykünmesidir. Her yazdığı kitap çok satanlar listesinde olan Elif Şafak gibi usta, bilge, dopdolu bir yazar bile bunu yapıyorsa tek bir kitabı bile olmayan Deniz kulunuz yapmışsa ne olmuş yani. Son günler de öykünen öykünene edebiyat dünyasında. Eskiden yazarlar kendi yazdıklarına yeni ön sözler yazıp yazıp yeniden piyasaya sürerlerdi. Şimdi aynı kitapların yeni sürüm yazarlardan okunmasına öykünme diyoruz. Temalardan ilham alınıyor dostlarım! Kendi aranızda dedikodu yapacağınıza oturun öykünmesiz bir kitap çıkarın da görelim. Hiç! Yani…!
Konuyu dağıttırdınız bana da ya. Ne diyorduk? Hah! Evet, aşk savaşı veya aşk sanatı da diyebiliriz. Madde madde sıralıyorum. Lütfen okurken kafanızı başka şeylerle meşgul etmeyiniz. Tamam, öyle ‘’Kara Kitap’’ gibi defalarca okuduğunuzda ne dediğini anlar gibi olduğunuz türünden bilgiler içermeyecek. Ama olsun rica ediyorum biraz yazara saygınız olsun. En azından ‘’gelinim mutfakta’’ yarışmasını izlerken gösterdiğiniz ilgiden birazını hak ettiğimi düşünüyorum. Yahu, ülkemizde izlenme oranı en yüksek programlardan biri imiş. Bu günler de hazır izinli iken biraz bakayım dedim, beşinci dakikada pes ettim. Yok, benim bünyem kaldırmadı. O beş dakika yüzünden iki gündür televizyon izlemiyorum. Kendimi zehirlenmiş gibi hissettim.
Bak yine konu dağıldı. Hep sizin yüzünüzden, lafa tutmasanız sıralayacağım tek tek. Siz de meraktan kurtulmuş olacaksınız. Bi susun ya! Tamam artık başlıyoruz. Okumaya başladığınızda geriye dönüşünüz olmayacak. Anlamadığınız maddeleri yeniden okumadan diğerine geçmeyin. Sonra ki maddeyi hiç anlamazsınız. Benden söylemesi.
Deniz Tzu der ki;
1. Aşk sanatında her yol mubahtır. Tek bir gayeniz olmalı, onu elde etmek. Ahlaki değerlerin, gök, toprak, disiplin gibi kelimelerin aşkla ne ilgisi var Allah aşkına. Siz sadece hedefe kilitlenin kızlar. Artık seçilen olmayı boş verin. Kimi istiyorsanız gidip alın. Bu onların olduğu kadar sizin de hakkınız. Göz süzme, gülümseme, kur yapma haklarınızın tamamını bir sefer de kullanmayın. Planlı olun. Onu taksit taksit etkiniz altına alın.
2. Bütün savaşlar da olduğu gibi aşkta da her şey kandırmaca üzerine kuruludur. Bu güne dek onlar bize olmadıkları biri gibi göründüler. Artık sıra biz de. Mesela Fatma hanıma siparişle yaptırdığınız yaprak sarmalarını ‘’ben yaptım, senin için’’ demenin kimseye bir zararı olmaz. Olmayan meziyetlerinizi ona açık etmek sizi güçten düşürür. Karşı tarafın eline koz vermiş olursunuz. Sakın!
3. Kızlar, bütün hesaplarınızı onu kazanacakmışsınız gibi yapmayın. Eğer beş planlama ve hesaplama yaptı iseniz bunların iki tanesi kaybetmek üzerine olsun. Mutlaka hedefinize bir kişiyi daha ekleyin. Adam size yüz vermezse dımdızlak kalırsınız bak sonra.
4. Her hava şartı, her durum için mutlaka tedarikli olun. Cephaneniz sağlam olursa galibiyet daha kesin olur. Her renk oje, her duruma uygun ayakkabı ve çanta, değişik kıyafet kombinleriniz tasarlanmış olsun. Aniden bir yemek daveti alacak olursanız alış veriş yapmaya zamanınız olmayabilir. Sadece kıyafetiniz olmadığı için o yemeğe gidemediğinizi bir düşünsenize… Bu kâbusu ve hayal kırıklığını hiç biriniz yaşamak istemiyorsanız bir zahmet öğlen tatillerinde kebapçıları gezmeyi bırakın ve gidin birkaç dikkat çekici kıyafet satın alın.
5. Su, bulunduğu kabın şeklini alır. Sizler de su gibi olun. Onun sakin zamanlarında vurucu darbeleri indirin. Hiddetli zamanlarında bir kedi gibi olun. Siz, mırıldayarak etrafında gezinirken size ne kadar öfkeli olursa olsun kızamasın. Sizi daha çok sevmek istesin. Böyle ponçik ponçik, tatlış ciciler olun.
6. Akıllı bir kadın, onun zayıf anlarını takip eder. Onu elde ettiğinizde her zaman onu yorgun ve savaşamayacak anlarını kollayın. Aldırmak istediğiniz, yaptırmak istediğiniz ne varsa bu zamanlar da yaptırın. Sizinle savaşacak gücü yokken istediğinizi alın. İşte bu savaş sanatıdır.
7. Onu ağınıza düşürdüğünüz de sınır geçişlerini durdurun. Cep telefonu, arkadaş görüşmelerini ( hele hele bekâr olanlar) askıya alın. O maç evde de izlenebilir. Eğer illa ki dışarıda izlemek istiyorsa üzerinize formanızı geçirip ondan önce ayakkabılarınızı giyin. Bak güzel kardeşim, maç izlemek, halı saha maçları, arkadaşlarla iki tek atmalar, biz teraviden sonra sohbete katılacağız lar falan hep ihanet kokar. Asla göz açtırma. O cep telefonundan bütün tehlikeli kadın isimlerini sil. Düşmanın senin topraklarına sızmasına izin verme. Tek bir açık kapı bırakırsan zaten genetiği bozuk olan erkek milleti elinden kaçar bak haberin olsun.
8. Onun sürekli olduğu yerlere ajanlarını yerleştir( iş yeri mesela). Eğer sen onu aradığında iş yerinde olmadığı halde ‘’işteyim canım, toplantım var’’ gibi cümleler kuruyorsa yandı gülüm keten helva. Sen o aşkın helvasını kavur artık ablacığım. Senin sevgili buharlaşmış demektir. Ha! Sen ben bunu anlamazdan geleceğim diyorsan ( deme, onu deme) yeni planlar yapman gerekecek. Artık sen bir SHUAI- KAN olmak zorundasın. Ch’ang dağlarında yaşayan bu yılan türü gibi saldırı nereden gelirse tam aksi yönden karşılık vermelisin. Başka çaren kalmamıştır bacım.
9. Bozguna uğramamak için bozguna uğratacaksın. Elinde avucunda ne var yoksa bahaneler uydurup alacaksın. Onu senden başka kimsenin beğenmediğine inandıracaksın. Hayatta ki tek dalı olduğunu düşündürecek sin. Onun sürekli yanında kalmasını istiyorsan onu hem poh pohlayıp hem de on da gördüklerini sadece senin görebildiğini söyleyeceksin. Onun gizli bir hazine olduğunu ve onu sadece senin bulabildiğini anlatacaksın. ‘’Değerlisin ama sadece benim yanımda’’ cümlesini kafasına çivi gibi çakacaksın.
10. Bu madde ye dek okuyup hala bu ne saçmalıyor demedi isen şimdi git televizyonu aç ve kendini zehirlemeye kaldığın yerden devam et.
Hanımefendi, sen bir bireysin. Karşı cinsle olan ilişkilerini bu şekilde taktiksel bir savaşa çevirip sevdiğin adamı elde edilecek bir ürün gibi görürsen onun da sana meta gibi davranmasına kızmayacaksın.
Aşk, hava da bir dolaşan oksijen gibidir. Onun varlığını ancak nefessiz kaldığımız da anlarız ve hatırlarız. Aşk üzerine tek bildiğim bundan ibarettir.
Deniz Tzu der ki;
Ancak, ben felsefe üzerine daha uzun konuşabilirim. Mesela, Ludwig Josef Johann Wittgenstein gibi sıra dışı bir felsefe dâhisinin neden çok az kişi tarafından biliniyor olduğu hakkında konuşmak isterdim. Otizmin bir türü ile yaşamak zorunda olan bir adamın 20. Yüzyılın en iyi felsefecisi olduğunu düşündüğümden bahsedebilirdim. Dil ve mantık felsefesi üzerine yapmış olduğu katkıların hayranlık verici olduğundan konuşalım isterdim. Tek bir kitap ile (yaşarken basılan) pozitivizm üzerinde nasıl olup da oldukça sözü edilecek etkiler yaptığını sorgulayabilirdik.
‘’Dil oyunu’’ kavramını merak edenler için Mavi Kitap Kahverengi Kitap tavsiye edilir. İş bankası yayınlarının bizler için armağan niteliğinde olan felsefecinin notlarından derlenmiş bu kitabı okumanızı diliyorum.
Son sözü ünlü felsefeciye bırakıyorum.
‘’ Dünya olduğu gibi olandır’’
Deniz…
YORUMLAR
Hmm Doğu felsefeleri, bayılırım;
" Gümüş parça bu dünyadır. Altın parça ise gökyüzüdür. Dış zarı dağlardır. İç zarı ise bulutlar ve sistir. Damarlar nehirlerdir. İç sıvı da okyanustur. "
Upanishadlar
Dünya ve gökyüzü, kavgalarını, şimşeklerini, fırtınalarını bile bir uyum içinde yaşar ve savaşa çevirmeler, yani çoğu zaman. Daha önce 6 kez savaşmışlar. 7 olursa bizim de neslimiz tükenir ve insanlık 8.sürüme başlar, aklımızın alamayacağı yıl kadar sonra. Ve ben hiçbir doğu felsefesini okumadan önce gördüm ki savaşmak dişil bir enerjinin ürünü ayrıca evrende her şey bir.
Sun Tzu şu an ki savaş teknolojisini görse, eminim kitabı guncelleyeceğine. Savaş dişil bi enerji olduğu için en iyi savaşçılar erkeklerden çıkar. Savaşma seviş çok amiyane fakat doğru bir kalıp.
Sevgiler.
Çok yanlış yoldasınız szun tzu savaş sanatını erkeklere uyarlanmış olmanız kazanamayacağınız bir savaşa girmeniz anlamına gelir ki hayatının devamını savaş üzerine kurgulamış erkekler için kazananı baştan belli bir savaştır. Taocu seks ten kamasutraya kadın üzerine bütün kadim külliyatı ezberlemek için dünyada basılmamış yer bırakmayan erkek türünün savaş sanatı dahil bütün ezberi karşı cinsini fethetmek üzeredir. Karşı cinsin bilmesi gereken yegane gerçeklik ne olursa olsun erkekler tarafından elegeçirilemeyecek olan yaratıcılığın kendilerinde olduğudur. Su gibi olmak kısmı kadınlar için en güzel tanımlamadır.
Yüreğinize sağlık..