- 1511 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AGOP YAPACAK YAKUP BİNECEKMİŞ
AGOP YAPACAK YAKUP BİNECEKMİŞ
Sevgili okurlar; İnsanı öteki canlılardan ayıran düşünme ve bilme gücünü göz ardı eden zındığın birisi, Aynen şu cümleyi kullanmış, sosyal medyada dolaşan bir videoda.
Kendisine Lüx arabalar hakkında görüşleriniz nedir diye soran spikere o bir şey değil ‘’AGOP YAPACAK YAKUP BİNECEK’’ dedikten sonra videonun devamında da , ‘’Kafir ya Müslümana hizmet edecek, ya Müslüman olacak, yada kellesi gidecek ‘’ Kuran böyle diyor, dedi münafık!
Şahsen ben, o videoyu izleyince hem kahroldum hemde kendimden utandım.
Çünkü adam resmen benim mensubu olduğum Dinim ve Kuranımla dalga geçiyordu, başında sarığı sırtında cübbesi, yüzünde de bir part sakalı olduğu halde…
Sakin sakin izledikten sonra videoyu, ellerimi havaya kaldırarak, okuduğun Kuran sen çarpa mı hacı!? Dedikten sonra Yarabbim, senin işine karışılmaz. Bunu biliyorum ama bu insan görünümlü mahlukları niçin yarattın?
Bunların topluma faydası yok, kafa karıştırmaktan başka!
Biran evvel yok ette kurtulalım bu köhne anlayışa sahip olanlardan diyerek, içimde kalmamak şartıyla son damlasına kadar ne vardıysa çektim gitti, hacı dayı ve hacı dayı gibi hop hopik olanlara…
Rahatladın mı?
Bu gibilere sövmek insanı rahatlatmaz dostlar.
Aksine daha çok üzer.
Allah belalarını versin. Benim insan olarak diyebileceğim sadece budur.
Kıymetli okurların, İnsanlıktan nasibini almamış olan bu türler görüntüde Agop düşmanlarıdır ama bana göre bunların alayı Agoptan daha aşağıdırlar.
Çünkü, Agoplar hiç değilse birşeyler üretip insanlığa fayda sağlıyorlar.
Bunlar gibi, insanların beynini yıkayıp kendilerine köle etmiyorlar.
Şimdi diyeceksiniz ki bundan sana ne?
Haklısınız. Beni ilgilendiren bir durum söz konusu değil.
Ancak gençlerimizin geleceği tehlikede olduğu için dert ederim kendime.
Bu yüzdende derim ki; Tek sermayesi din olanların elinden alın dini, hepsi sudan çıkmış balığa dönerler.
Sevgili okurlar; Bunlar hangi dine mensuplar bilmem.
Benim dinim, üreteni, çalışanı, kazanan ve kazandıranı, yaşatan ve yeşerteni sever.
Yüce Allah, Agop yapacak Yakup binecek , Agop ya sana hizmet edecek, ya Müslüman olacak, yada kellesi gider demez.
Bunlar nerelerinden uyduruyorlar peki?
Benim adım bilmez ama bu gibi fasıkların dünyalıklarını arttırmak için ahretlerini yıktıklarını iyi bilirim.
Nerden belli?
Örneği Peyğamber’den verip hayatı Firavun gibi yaşayışlarından canlar.
Kendinize ve çocuklarınıza dikkat edin, piyasaya bunlara dolu.
Biri ümmetten dem vuruyor biri Agop’tan!
Dünyayı aydınlatmaktan ve insanları ileri götürmekten hoşlanmazlar bunlar.
Kendi çıkarları için çalışır, sadece kendi geleceklerine yatırım yaparlar.
Aklımın ermediği kısım, tavuk kadar değerleri yokken benin gibiler yanında, dünyadan bi haber yaşayanlar, bunları kartal sanıp kanatlarının altına sığınıyorlar.
Buda beni derinden yaralayıp kahrediyor.
Özellikle genç kardeşlerimizden rica ediyorum, Takılmayın bu taş kafalı yobazların peşine.
Adı Yakup olanlar Agopun yaptığına değil, kendi yapıp Agopa satarsa değerli olur.
Unutmayın: Karanlıkla Aydınlık bir olur mu diyen bir Yaradanımız var.
Ona kulsak eğer, aklımızı kullanıp Agopu sollayarak hayatımıza devam etmeliyiz.
Bunu mutlak suretle yapmak zorundayız
Tabi bizden sonraki nesle birşeyler bırakmak istiyorsak eğer.
Yok, bunları dedim diye düşman olmak istiyorsanız, ben oldum olası gericiliğe ve kendi menfaatini düşünüp insanları sömüren dinsizlere karşıyım,Yaradan izin verirse her zamanda karşı olacağım.
Allah’ın adını ağzından düşürmeyip her türlü haksızlığı kendine verilmiş hak olarak görenler şunu iyi bilsinler ki, günümüz gençliği er yada geç düzenlerini bozacak, İslam’ı bu ülkede yeniden hâkim kılacaklardır.
Bundan şüphem yoktur. Yeter ki gençlerimize fırsat verilsin.
Hem ilime değer vereceklerdir hemde bilime.
Elli liraya muskaya yapanlara değil dostlar.
Aslında yazmak istediğim çok şey var ama uzun yazılan yazıları okumuyorsunuz.
Son olarak, Yakupları kandırıp Agoplara kazandıran dinsizlerin Yezit’tten farkı yoktur diyor hepinizi saygı ve sevgilerimle selamlıyorum.
Kalın sağlıcakla.
YORUMLAR
Değerli dostum,
İçtenlikle cevap vereceğinize emin olarak iki soru sormak istiyorum.
Biricisi: ( ‘’AGOP YAPACAK YAKUP BİNECEK’’ dedikten sonra videonun devamında da , ‘’Kafir ya Müslümana hizmet edecek, ya Müslüman olacak, ya da kellesi gidecek ‘’ Kuran böyle diyor,) dedikten sonra, adamın cübbeli sarıklı ve sakalı oluşuna mı takıldınız? Verdiği cevabın içeriğine mi? Başka bir şekilde soracak olursam aynı sözü takım elbiseli sinekkaydı tranşı olmuş yakışıklı bir adam söyleseydi aynı tepkiyi verir miydiniz?
İkinci olarak da, sözde aydın ilerici olduğunu savunan ve bu ülkenin insanı olup da bu ülke kendi arabasını yapamasın, yapmasın diye kendini paralayan üstünü başını yırtan hatta bu ülkede ekonomik ve siyasi kriz çıksın diye dili dışarıda soluk soluğa bekleyen kriz çıksın ki, ülke kendi arabasını yapamasın diye ellini ovuşturan Agop'dan daha Agop insanlara da aynı tepkiyi koyup kahrolup utanıp öfkeleniyor musunuz?
Bu arada yazınızı çok beğendim nefis bir yazı sadece şu iki soruya vereceğiniz cevabınızı merak ettim.
Kaleminize duyarlılığınıza sağlık
Saygı ve sevgilerimle..
Serhat BİNGÖL tarafından 12/3/2018 10:22:43 AM zamanında düzenlenmiştir.