- 883 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendin Olmak Kendi Merkezinde Olmak
İnsan dünya ya geldiğinde ,saf bir maden gibidir. Kendi elementleri vardır. Tekamülü,deneyimleri ,dersleri. Bu na göre bir ailede ve çevre de dünya ya gelir.
Büyürken ona bir çok sey yüklenir ,farkinda ve ya değilken ,aslında alması gerekenler ona verilir.
Gün gelir sorgular ve cevaplar arar ,neden ben ve bu yaşam ,ogün yaşamaya başlar.
Bu asıl alması gerekenlere ve kendi merkezine bir yolculuktur.
İnsan o aşama da sıkıntılar çeker ,ona gerekli farkındalık sağlayacak olaylar bilgiler gelmeye başlar. Eğer anlamlarını çözerek yürürse gerçek bilgilere ulaşır.
Her insanın kendi gerçeği ve ona lazım olan bilgi farklıdır.
Aynı bilgiyi alan insanların bile farkındalıklarına ve algılarına göre şekil ve anlam değiştirir.
Aslında bilgi saf ve tektir sadece kişiye anlatacakları farklıdır. Kişi o alması gerekeni görmek almak zorundadır. Farklı yollardan ,kendi merkezini çözme sanatıdır bu.
Bilgi insana çok şey katar, insanın algısı ,deneyimi, buna göre şekil alıyor gibi görünse de.
Bilgu insan da şekil almaktadır. Ta ki onu kendi merkezine çekene ,kendi deneyimini anlayana kadar.
Bilgi bir enerjidir ,girdiği yeri değiştirme özelliğine sahiptir.Ancak bunun için enerji titresimleri aynı frekanstaysa bilgi tam işler.
Yaşam yolumuzda kendi yaşam merkezimizi bulmak ve içimizde ki merkezdeki ışığı o merkezden yaymak ve gerçekten yaşamaya başlamak dileğimle.
Kendi merkezini buanlsr ,başkalarının merkezini anlar ve saygıyla kabul de kalır.
Işık ,,,,eskilerin deyimiyle NUR..... Hepimizin için de onu bulmak ve ışıldamak dileğimle güzel insan dostlarım ve ruhdaşlarım.
Yolumuz açık ve güzel olsun.
Kendi merkezini bulamayanlar ,boşlukta uçuşan bulut gibidir,bir gün gelir patlar.
Bizi seviyorum......Bu dünya yaşamın da yolum kesişen tüm güzel ruhlara selam olsun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.