- 414 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendim Olan Şey
Beklenen varlığım , bir huzursuzluk küresinde , evrenin derince derin bir tuzağında hapsolmuş. Nezaketimi korumaya çalışıyorum , bu yüzden elimden geldiğince konuşmuyorum. Başkalarının benimle iletişim halinde olmalarına elimden geldiğince engel oluyorum. Zaten dış görünüşüm bu imkanı fazlasıyla sağlıyor bana. Soğuk , esmer , an içinde yaşadığım duyguyu mimiklerimde başka bir duyguya işaret eden çizgiler beliriyor. Haliyle bu da insanların , örneğin sakin ve içten içe neşeli olduğum bir anda , beni dışarıdan görenler mimiklerimin duygularımla uyumsuzluğu yüzünden o an beni üzgün görmelerine neden oluyor . Sanırım sadece bu sebepten dolayı insanların , bana olan ilgileri hiçbir zaman pek iyimser olmadı. Kişiliğimi yüceltmek isterken ayaklar altına aldığım , yapmamam gereken sohbetlerimde oldu elbette, hâlâ oluyor çünkü hâlâ aynıyım. Bu hep bu şekilde devam edebilir , bilmiyorum. Sonuç olarak insanların yanında sürekli daraldım , kalabalık arttıkça yalnızlığım daha da arttı. Özgürlük konusuna gelince , her insan gibi hiçbir zaman tam özgür olamadım. Yaşam boyunca da böylesi hiç gelmemiştir dünyaya . Yinede kendimi daha iyi tanıdıktan sonra kimseye kasten bir kötülük yaptığımı hatırlamıyorum. Bu beni mutlu mu ediyor , bilmiyorum. Olması gereken şeylelerle övünmek pek aptalca şey. Böyle insanlar kötülük yapmaya daima hazırdırlar. Bilinçsiz toplumların bilinçsizliklerinin nedeni , bilinci olmayan , samimi olmayan duygulardan başka birşey değildir. Neyse ki dünya için bir umut yok. Ölüme daima hazırım. Tabi bir şeye hazır olmak demek , umulmaz bir sıkıntıyı beraberinde getirir. Gölgelerin gölgesi olmayı , insanlığa bahşedilen herşeyden mahrum bırakılmak beni fazlasıyla memnun eder. Çünkü insanlık diye bir şeyde yok . Budalalar tarafından herşeye isim takılmasına karşın , evrende bulunan , görülüp görülemeyen herşeye isim vermek , bizim doğamızda var . Bu demek oluyor ki budalalık her zaman mevcut. Daha sonra bunlar prensipleri oluşturur , prensipler . Ne kadar da budalaca ! Ne söylediğimi , insanlığa neden başka bir isim takmak yerine budala dediğimi pek düşünmeyin. Sadece düşünün. İnsanlık , insanlığı yok eden bir budala topluluğu. Hepsi bu kadar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.