Allah'dan Temsilciymiş :)
Çorumda bugün Cuma zepze pazarı, park yerine arabamı çektim ve iki dakika bir markete girdim çıktım geldiğimde önüne bir aracın park ettiğini gördüm, buraya kadar her şey gayet normal.
Araç sahibi hepimizin yaptığım gibi belki bir yerine telefonu numarasını yazıp koyar düşüncesiyle araca göz atmaya başladım, cam sileceğinin iç kısmına havalı sükseli bir kartvizit koymuş sağolsun, kartvizitte aynen şu ifade yazıyor AKP merkez ilçe temsilcisi falanca, bir an şöyle bir daldım belli ki siyasi bir kariyer zuhur etmiş ooo dedim içimden.
Temsilcinin Telefon numarasını telime yazarken ordan birisi abi bugün sen ordan çıkamazsın! neden dedim o adam her hafta aynı şeyi yapar, alış verişini bitirmeden de gelmez boşuna uğraşma dedi, bizde insanız nefis taşıyoruz şeytanın işi ne, ortalığı karıştırmak kendi kendime sakin ol hele birbesmele çek desem de bir yandan da telefonumla adama telefon etmeye çalışıyorum.
Neyse de Sayın temsilcimizin telefonu çaldı gür ve gayet tok bir sesle
buyurun ben merkez ilçe temsilcisi falanım deyince, ben yumuşayı verdim bir anda hırsım sinirim can sıkıntım kalmadı, içimden iyi dedim bu temsilcimle biraz sohbet edelim hem sabah mahmurluğunu da geçiştirmiş oluruz dedim.
Alo sayın temsilcim aracınızı benim aracın önüne park etmişsiniz rica etsem aracınızı çeksenizde da ben çıksam, sayın temsilcimizin ses tonu biraz daha sert ve emrivaki bir şekilde biraz bekle işimi bitirip geliyorum dedi, ben sayın temsilcim işiniz ne kadar sürer ben ne kadar daha bekleyim dedim bekle işte dedi ve teli yüzüme kapattı.
Yaptığı bu kaba tavır ile adamın altı üstü sireti suretiyle ilgili kafamda bir şekil tanı ve kimlik oluştu, dedim bu donu bozukla işim var ve adamı manevi alemde hayal mayal şöyle bir tasavvur ederken, içimden bir daha aramak dürtüsü oluştu.
Sayın temsilcimizi tekrar aradım pazarın içinden siyah takım elbiseli beyaz gömlekli kırmızı kravatlı beyaz ayakkabılı tampon bıyıklı uzun boylu toz beyaz benizli bıyığı simsiyah boyalı ben buradayım denecek cinsten birisi hem telden konuşuyor hemde arabaya doğru dehşetli bir şekilde yaklaşıyor ve teli kapattım.
Tam kafamda tanımını yaptığım bir tip, sen misin beni arayan dedi, evet sayın temsilcim benim bir tenzih buyurursanız çıkmak istiyorum, Sayın temsilcim Allahtan gelişi gibi tavrını devam ettirmedi şöyle bir gazalarak görmüyormusun camdaki kartımı, evet gördüm ondan aradım zaten sayın temsilcim dedim.
Sağ olasın çok dikkat çekici ve kariyeri yüksek güzel bir kart dedim buraya koymakla ne güzel etmişsiniz yoksa ben size nasıl ulaşırdım helal olsun örnek bir davranış dedim, temsilcim elindekileri hem arabaya koyor bir taraftan da teşekkür eder edasıyla amanın bir poz , bir çalım atıyor ki anlatamam.
Arabanın kapısını açtı tam binecekken durakladı bir ayağı içeride diğeri dışarıda ellerini arabanın tavanına koyarak bana yöneldi ve sen nerelisin dedi, Alacalıyım efendim dedim, başkana sahip çıkın, selamımı söyleyin, aman kaybetmesin bir işin olursa da beni bul dedi, peki sayın temsilcim seni nerde bulayım dedim ya kapıyı kapatmasıyla vızılaması bir oldu.
Sen çok yaşa temsilcim :) Allahtan temsilciymiş, ya merkez ilçe yada ilbaşkanı yada teşkilat başkanı olsa ne halt ederdim kimbilir :)
30.11.2018 saat 10 civar
YORUMLAR
Bütün mesele bu değil mi zaten üstadım. Zat-ı muhterem ortalama bir kişi iken başka,siyasi kimlikle başka,askerse bambaşka,...İnsan nasıl tavır alacağı hususunda çuvallıyor doğrusu. Zamanın birinde, değerli bir mülki amir, "Ortalama bir insan yetiştiremiyoruz" demişti. Haklıydı ve hem de büsbütün. Demokrasi denilen şey işgal ettiğiniz ve veya nadir de olsa kariyerinizle, emeğinizle geldiğiniz yere göre şekilleniyorsa, daha çooook işimiz var demektir. Allah, siyaseti gurur vesilesi yaparak vatandaşı ezen karakter mahruımu şahsiyetlerden uzak kılsın bizleri, diyorum. Siyaset, esasen en yüksek ilimlerden biri ama, onu idrak edebilecek kapasitesi olanlara geçerli bu. Saygılarımla.