- 1300 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yine kafamda deli sorular ve sızılar...
Faydalı mıyım?, Faydasız mıyım?, Neyim?, Kimim?, Neredeyim?, Asıl yerim?, Sızılar çoğalır, huzurluyum lakin! yükümde pek ağır, boş tenekede lakırtıyım. Şükürler olsun... Tüm akla ziyan sorulara muhatabım.Beni benle bırakın ! O da nafile!.insan bir alemi sırtında nasıl taşır? Rabbim güç kuvvet vere...tüm soruların cevabını benden değil, Hz.Kurandan ve Hz.Muhammed s.a.v den alabilirsiniz...bu da biline...
Ne diyoruz Elhamdülillah...
Dipnot: Bugün Allah için sokakta bir kediye, balkonda kuşa yem ver...
YORUMLAR
Dipnot: Bugün Allah için sokakta bir kediye, balkonda kuşa yem ver...
O zaman ne mutlu bana dost.. Çünkü bahçemde on yedi kedi evde ise iki kedi besliyorum. Balkonuma gelen güvencin ve serçelerde cabası. Hee birde sahipsiz bir köpeğin rızık kapısıyım. Ben bunları merhamet ve vicdan duygusu en önemlisi de hayvanları sevdiğim için yapıyorum.Ne cennet talebim var ne de cehennem..
Sevgi ve selamlarımla
Yusufmansiz
Yusufmansiz
Gülüm Çamlısoy
Sevgi dolu kalbiniz hep mutlulukla çarpsın.
Ve teşekkürler sayın Yusuf Bey.
Sevgiyi işleyen her yürek; inancını içinde taşıyan ve evrene sevgisini sunan her güzelliği bizlere hatırlattığınız için.
Bu, eşsiz bir ambiyans.
Selam, sevgi ve saygılarımla
deli sorular türlü türlü . küçücük bir iyilik diyorsunuz yani. yüreğinize sağlık