- 513 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Edirne’nin yöneticileri ödenek ve maaş ödemelerinde varlar, Halka kaliteli hizmet götürmede yoklar
Önceki gün yağan sağanak yağışlar sırasında, Edirne’nin ödenek ve maaş ödemelerinde var olan, il halkına yaraşır kaliteli hizmet götürme konusunda yok olan yönetici bolluğunda, elektrik hizmeti bir kez daha saatlerce yoklara karıştı.
Oysa…
Edirne’de halka hizmet götüren ilgili kurum ve memur sayısı ile ödenen maaş durumları ölçü olarak alındığında, ilde hizmet çarkı tıkır tıkır işliyor!..
Konuyla ilgili olarak yapılan yönetici konuşmaları ile hizmet için harcanan ödenek rakamlarına bakıldığında ise, vatandaşın aldığı hizmet kalitesiyle ilgili yakınmaları rahatlık batmasından olmalıydı.
Nedense yıllardır…
Edirne’de halka hizmet götürmenin kurumsal aşamalarında yer alan yönetici ve memur rahatlığının işaret ettiğine göre;
Orta halli yağışlar sırasında şehir içi yolları sel suları doldurmuyor!..
Yaya kaldırımlarını kullanmak zorunda olan yayalar, göller bölgesine dönen yol durumlarından kaynaklanan sulu tacize uğramıyor!..
Elektrik ve aydınlatma hizmetleri resmen çökmüyor!..
Ülkenin Avrupa’ya açılan kapısı konumundaki bir kent saatlerce elektriksiz kalmıyor!..
Teknolojik devrimler çağında bir ülkenin veya bir ilin yönetici başarısını anlatan gerçek, götürülen elektrik hizmetinin kalitesidir.
Al yöneticinin atananını vur seçimle gelenine, her ikisi içinde her açıdan cennet olan ülkemizin, adım başı sorun bataklığında can çekişir gibi yaşamaya çalışan halkının hizmet alma durumu ülkemizde ve ilimizde o gerçeği yılladır anlatıyor anlatmasını da…
Ortaya konulan Demokrasi sandığı son yıllarda, Aliye kaç, Cengiz’e tut tarzı sonuçlar ortaya koyunca önce halka hizmet güme gidiyor. (Nazmi METİN-26 Ocak 2012 tarihinde Edirne gazetesinde yayımlanan yazım)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.