- 932 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Da Burada Dursun Şimdiden...!
Hangi siyasi partinin sempatizanı olursanız olun, sonuçta hepiniz bu ülkenin vatandaşı değil misiniz kardeşim...
CHP’lisi, AKP’lisi, MHP’lisi ve diğer tüm parti sempatizanları, ne amaçla partilerinizi destekliyorsunuz.. Ülkemiz ve ülkemizin geleceği için mi....
Hepinizin amacı aynı ise, en başta birbirinize düşmemeyi, sırf kendinizi - savunduğunuz partiyi iyi göstermek için diğer partililere hakaret etmemeyi öğrenmek zorundasınız. Böyle bir şeye hakkınız olmadığı gibi, bu tarz davranışlarınızın bu güzelim ülkeye bir faydası da yok.
Faydası olmayı bırak, ülkemize o kadar çok zarar veriyor ki tahmin bile edemezsiniz.
Karşı görüştekilere hakaret dolu sözlerle saldırmanız insanlarımızın arasında kin - öfke - nefret - intikam duygularının körüklenmesine, kök salmasına ve her geçen gün millet olma ruhumuzun yok olmasına sebep oluyor.
Tabii ki, herkes kendi düşüncelerini ifade etme özgürlüğüne sahip. Ancak, bunu yaparken kimseye hiç bir şekilde saldırma hakkına sahip değil.
Herkes, düşüncesini medeni bir şekilde dile getirmenin bir yolunu bulmalı.
"Her şey Vatan için", diyorsanız, amacınız üzüm yemek olmalı, bağcıyı dövmek değil.
Güzelliklerle, örnek davranışlarla yola çıkıp o şekilde sonuna kadar çirkinleşmeden, çirkinleşilmesine zemin hazırlamadan devam edebilmek lazım.
Oldum olası siyaseti sevmedim, sevemedim. Partililerin ya da sempatizanlarının hangi görüş olursa olsun, karşısındakileri harcamayı hedefleyen hakaret dolu yaklaşımları beni iyice siyasetten tiksindiriyor.
Tek duam ve dileğim bu günlerde şudur ki; geçen seçimlerden önce yapıldığı gibi, karşılıklı belden aşağı hakaret ve iftiralara başvurmadan bu seçim sürecinin insan olduğumuzu unutmadan, karşımızdakilerin de insan olduğu unutulmadan, güzel medeni bir şekilde atlatılması..
Lütfen, midemizi bulandıracak hal ve davranışlar içine girmeyelim. Etrafımıza baktıkça insanlığımızdan utanacak durumlara meydan vermeyelim.
Bu da burada böylece dursun şimdiden...!
Perihan METİN
YORUMLAR
Duygularıma tercüman oldunuz hemserim Tartışabilemmek medeni insanların en belirgin erdemidir.Heybesi boş olan karşısındakini boş sözlerle bağıra susturmayı yiğitlik sanar. Bu da tabiri caizse budalalığın ta kendisidir. Kendine saygı karşısındakine saygıdır.Güzeldi yazınız