- 1145 Okunma
- 6 Yorum
- 3 Beğeni
EYYYY MÜSLÜMAN!
İslam dini son ve hak dindir biline ama,islamı benimsedim,ben müslümanım diyen milletimiz ve bizi yönetenler islama ne aykırı ise onu kendine rol model yaparak islamı bu günkü durumuna getirmiştir.Hak olmayan dini sahiplenenler nasıl olurda hak dinin mensuplarına hükmederler hiç düşündükmü.? Biz,hırsızlığı,yolsuzluğu,başkalarına zulmü,içkiyi,kumarı,faizi,zinayı ve liyakatsizliği kendimize yaşam biçimi olarak enjekte ederek adaletten ayrılıp bu günkü duruma getirerek.Yani,Yüce Rab’bimizin gazabına mazhar olduk ve müslüman olmayanlar bize hükmeder oldu.Allah,zalimlere ceza vermek istediği zaman zalim kullarını onların üzerine musallat ederek intikamını alır.! Değerli üstad şiirinin bir mısrasında," Sen de olmazsan biz ne yaparız" demiş; biz zaten onsuz yaşıyoruz,onsuz olmasaydık israil kudüsü başkent yapabilirmiydi.? Bir twitle ekonomin altüst olurmuydu? Faize her fırsatta karşı olduğunu belirtenler tefeci devletlere ülkeyi beş yüz milyar dolar borçlandırırmıydı? İslam dininde yaptığımız tahribatı Milli kimliğimiz olan Türk’lüktede yapıyoruz...Her fırsatta biri çıkıp "bu ülkenin adı anadolu milletler devleti olmalıydı"bir diğeri eyaletlere bölerek üniter yapıyı bozma çabasındayken nereye kadar yolumuz.? İşte halimiz bu değilmi.?
YORUMLAR
Günaydın Tahsin Bey!
Ben açık seçik, lafı dolandırmadan yazacağım! Günümüz 'de (Mütedeyyin inançlı muaftır) İslam bitmiş, siyasal İslam ticareti hat safhadadır.
Din,
Ahlaksızlığın
Hırsızlığın
Arsızlığın
Yüzsüzlüğün
Soygunun vs vs vs kamuflajıdır.
Bu maske düşürülmediği sürece İslam'dan söz edilmemeli. İslam kimliği ile öne çıkan ülke vatandaşları, Ülkelerinden ölümü göze alarak, siyasal İslamcıların aşağıladıkları küffarla birlikte yaşam için can atıyor. EGE Denizi kaçak göçmen cesetleriyle dolu. Edirne hududunda Yunan askerinin acımasız kurşunlarına sinesini açan mültecilerin varlığı sır değil.
Kula Tapanların, Cemaat ve tarikat adı altında faaliyet gösterenlerin tekkesi düşmüş, kel görünmüştür.
Siyasal iktidarın gittiği yol ise Turgut Özal'ın ifadesiyle görünen köydür. Kılavuz istemiyor.
Yazınızın bendeki iz düşümü böyle yansıdı...
Saygılarımla.
Kul Seyyah
Canlı cansız deveranından hamurlaşmış kainat!..
Rabbim istemese olur muydu? mikser gibi karışırdı sanat!
Karılmış fikirler, girift bilmecelerimde hâl! berbat!..
Yanılırdı saatler! dakikaları kovalamazdı! heyhat!..
Şiirimde yazmışım, '' Rabbim istese herkes inanır'', zaten şu an İslam emir ve yasaklarına karşı zafiyet hatti aşmış."Ahir zamanda yaşıyoruz"...
Bir hadisi. Şerifte :“Yakında büyük fitneler olacak, o fitnelerde (yerinde) oturanlar ayaktakilerden, ayaktakiler yürüyenlerden, yürüyenler koşanlardan, daha hayırlı olacaklar. Kim o fitne içinde bulunmuş olursa, ondan uzak dursun. O zaman bir iltica yeri, sığınacak mekan bulursa ona sığınsın.” (Sahihu’l-Buhari VIII, 92; Tefriru’l-Kurani’l-Azim II, 43; Sunenu İbn-i Mace, II, 3961.)
Evrenin Köşesi
Fitne de benim, fücur da benim. Git artık bu siteden Lucifer'ın olurum yoksa.
Kul Seyyah
Tarihte hiç bu kadar din sömürülmedi ..Hiç bu kadar kul hakkı yenilmedi .Hiç bu kadar biz bize düşman olmadı Dindar geçinen haram yemekten el etek çekti mi ? Hayır
toplum neredeyse az dindar çok dindar olarak bölündü .
Oysa kimsenin haddine değil benim inancımı ameli mi sorgulamak .Her insan önce iğneyi kendine çuvaldızı
başkasına batırmalı.
Güzel bir sesleniş dii hocam duyulası.
Saygımla
Kul Seyyah
Çelişkiler gözümüze batıyor!
Bir değil, beş değil, on değil!
Rahmetli Demirel derdi.. "Hafıza-i beşer, nisyan ile maluldür..."
İyi de bu kadar unutkan olmak, hiç de hayra alamet değil!
Daha dün değil mi askerin başına geçirilen çuval!
Daha dün değil mi "BOP/GOP" ortaklığı!
Açılıp saçılmak, çözüm süreci diye pkk ile pazarlığa oturmak daha dün değil mi!
Geçelim..
Camilere baksınlar, cumaları doluyor mu?
Ramazanda yapsınlar anketi asıl, oruç tutanlar azalmış mı çoğalmış mı!
Hayırdır inşallah Tahsin Bey...
Tebrikler yazı için..
Kul Seyyah
Nerede Müslüman?
Atatürk demiş ki:
"Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek basının üstünekadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!"
Kendini Müslümanım diye pazarlayanlara inandığı için millet, bugün şarampole doğru hızla ilerliyor devlet.
Sıkıntı sorgulamadan inanmakta. Kabe'de poz verip basına servis edenlerin, Tavaf ederken kavga edip, basının diline düşenlerin ve de Salyalı gizli kardinalın ağına düşüp TBMM bobalatanların inancı sorgulanmaya muhtaçtır.
Alah bir çok ayette siz aklınız kullanmayacaksınız diye soruyor.
Aklını kullanmayanların, her konuşulana inanıp biat edenlerin inancı ve Müslümanlığı sorgulanmalıdır.
Selam ve saygılarımla.