- 798 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
KADİR MISIRLIOĞLU
KADİR MISIRLIOĞLU
Ahmet AYAZ
Gaziantep Ekspres Gazetesi 27 Kasım 2018
………………………………………………..
Sayın Kadir Mısırlıoğlu; Bu günahları işlemek için mi kadir gecesi doğdunuz? Keşke bir başka gecede doğaydınız. Nereden, nasıl, nelerle beslendiğiniz de, bilinmemektedir.. İşlediğiniz günahlar yeter artık. Bence cehennemin orta yerinde kaynar kazanlarda kaynayacaksınız. Yaptığınız yalan yanlış beyanlar bunu gösteriyor. Sizin bu halinize çok üzülüyorum. Yazık size. Böyle yavan yanlış şeylerle meşgul olacağınıza, kendine Yunus Emre’yi, Mevlana Celalettin’i, Hacı bektaş Veli’yi rehber edinsen de, ölünce rahmet ile anılsanız daha iyi olmaz mı? Anlattığın lüzumsuz şeyleri sanki sana bir soran varmış gibi konuşuyorsun. Bir de bunları anlatırken kendini bir bilgin, ulama, bilim adamı sanıyorsunuz.. Bence sen bir derbedersin.
Sayın Kadir Mısırlıoğlu, Türk halkının dilinde dolaşarak yeterince bilindiniz. Size nasihat edecek kadar akıllı birisi de değilim. Ama günahı sevabı iyi bilirim. İslami yönde yetişmiş birisi de değilim. Fakat değerli büyüklerimden duyduklarımın üzerinde oldukça durur, onların duygu ve düşüncelerine itina gösteririm.
Kıymetli Şair Bahaeddin Karakoç’u evinde ziyaret ettiğimizde bize şunları söyledi. O da İslami yönde yetişmiş bir ailenin mensubudur. “Ya Rabbim beni yazdıklarımla yargılama, yazdıklarımdan utandırma derim” dedi. Şimdi ben bilgisayarımı önüme alınca, yazmaya başlamadan rahmetli Bahaeddin Karakoç’un bu sözünü hatırlarım. Ama siz kendinizi tanıtıp meşhur olmak uğruna gelişi güzel konuşuyorsunuz. Hiç düşündünüz mü? Bu Hakkın rahmetine kavuşan zat’ı muhteremin hakkında konuştuklarınız, ülkemize ne kazandırır? Size ne kazandırır? Türk toplumuna getirisi ne olur? Ben düşünüyorum da, kazancınız ancak onun hakkında konuştuğunuz günahlar oluyor. Bana kalırsa siz adınızdan söz ettirmek istiyorsunuz. Zaten akıl fukaralığınız ile, yeterince yol aldınız kanaatindeyim. Ulu önder saat 09,05 de ölse ne var, gece yarısı ölse ne var? Adamın birisi anasına herkes Musa Peygamberden söz ediyor. Benden söz eden yoktur diye pınarın gözüne etmiş. Siz de aynen onun gibi pınarın gözüne ediyorsunuz. Yazıklar olsun. Rahmetli Menderes, Alparslan Türkeş, Süleyman Demirel hakkında konuştuklarınızın hiç birisinin bu ülkeye bir getirisi yoktur. İçinde dane olmayan harman savurup günaha giriyorsun. Çünkü sizden onları soran bir kimse de yoktur. Bir değirmen misali zavar öğütüyorsunuz.
Bakınız CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu sizin için ne söylüyor?
"Mevcut Diyanet İşleri Başkanı inançla siyaseti bir araya getirdi. Türkiye Cumhuriyetine ihanet eden bir vatan hainini gitti makamında yattığı yerde ziyaret etti. Diyanet İşleri Başkanlığı bizim en gözde kurumlarımızdan biridir. Kışlaya siyaset girmeyecek camiye siyaset girmeyecek. O yüzden iki kurum da bizim göz bebeğimizdir. Peki bu fesli Kadir kim bir vatan haini, hainlikle de tarif edilemez sözlükte yeri yok bunun.
Şimdi ben yine Sayın Diyanet İşleri Başkanı’na soruyorum; Bu vatan hainini ne gerekçeyle ziyaret ettiniz. İnsani gerekçeyle… Sen insani gerekçeyle hangi şehit evini gazi evini ziyaret ettin… Ama diyanet işlerinde çalışan çok değerli insanlarımız var onları da buradan anmadan geçemeyeceğiz” diyor.
Ben de diyorum ki, acaba Türk ve Atatürk düşmanlarından birisi, bu akıl fukarasını yönlendiriyor mu? Diye düşünüyorum. Çünkü bu akıl fukarasının yaptıklarının hiçbir kimseye bir faydası yoktur. Ancak günah defterine günah yazdırıyor. Rahmetli Süleyman Demirel’in tabiri ile yazık ve günah değil mi? Bir şey beni basbayağı şaşırtıyor, İnternet sayfalarında Atatürk düşmanlığı ile reklamları yapılan Kadir Mısırlıoğlunun bu halini cumhuriyetimizin bekçileri görmüyorlar mı? Nerede Cumhuriyetimizin bekçileri? Atatürkçüyüz diyen ADD mensupları neredeler? Bu zeka özürlüsü ne konuştuğunu bilmiyor, konuştuklarının ne getirisi, ne götürüsü olduğunu da bilmeyen bir şaşkına sus artık yeter diyen bir kimse çıkmayacak mı? Diye düşünüyorum.
Ulu Önderimiz Gazi Mustafa kemal Atatürk’ün kurduğu cumhuriyet sayesinde bir yere gelip söz sahibi olan namertlere, medyamız yer vermemelidir. Daha ilkokul öğrencisiyken Mustafa <kemal Atatürk’ün okuldaki resmini yırtan nankör ve namert, keşke Yunan kazanaydı diyeceğine Yunanistan’a gitse de, Yunan özlemini Yunanistan’da giderse, ülkemiz için de daha hayırlı olur diye düşünüyorum. Ben inadında Atatürk şiirleri yazıyorum. “Mustafa Kemal O, İnsanlığa uzanan tek el. O tarihe gömülse de Dünyaya Bedel. Mustafa Kemal O.” Sohbet köşemdeki yazıma bir beyit ile son veriyorum. “İhanet, iftira etme alime, Edepsizlik şöhret değil zalime” Sakın unutmayınız. Hoşça ve dostça kalınız saygıdeğer okurlarım