- 484 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Seferihisarda Sabah
Sokak lâmbalarının geceye hükmettiği, zambakların bir renk cümbüşünde koyun koyuna dans ettiği, boyu aşan otlarla buram buram toprak kokusunun birbirine karıştığı dingin huzur dolu bir sabaha merhaba demek için balkonda günün ayak seslerini dinliyorum.
Ilık bir seher yeli hoşgeldin diyor yüzüme narin dokunuşlarıyla, bazen dostun dosta kavuşması gibi sarıyor, ürpertiyor hafiften.
Yarım asır önce kurduğum hayallerimi ve düşlerimi yaşıyorum gözlerim bulutlara gebe, ha boşaldı ha boşalacak.
Zamanı geriye sardığımın farkında olmadan dalıyorum uzaklara hem de çoook içim açıyor. Keşke diyorum keşke yeniden dünyaya gelsem ve ne pişmanlıklarım olsa ne de yarım kalsa umutlarım.
Bu yüzden geceleri çok seviyorum, hiç konuşmadan öyle çok şey paylaşıyorum ki onlarla.
Tatlı bir sesle ürperiyorum, dağlar taşlar, sükûtla dinliyor.Az önceki geveze çekirgeler bile sesini kısıyor.O ses ki; " özüne dön" diyor " özüne dön" ve seni seveni sevmeye devam ettt.Saatler 04.48
DÖNDÜ DEMİR SİNEL ŞİİRLERİ YÜREĞİN SESİ’NDEN
YORUMLAR
Gecenin dostluğu bir başkadır. Kendini bırakıpta hep seni dinler; maziyi serer önümüzede belleğimizi tazeler... Ne güzel şu geceler, suskun, samimi, vefalı bir dost bize geceler. Bu güzel ve duygunun yoğunluğu altında sel olup coşarken kağıda dökülen yağmur damlaları gibi, belleğimize dalarak bize mazimizi hatırlatan yazıyı okuyunca herşeyimiz daha iyi anlaşılıyor! Yüreğine, gönlüne sağlık şaire’miz, tebrik ederim selam ve saygılarımla..