Karanlık Bir Mahlukun Kaybettiği Yarış
Düşünceye dalarken aklımın sırları sarıyor tüm düşüncelerimi kim bilir daha ne sırlar saklıyor benden .haklıda yıllarca ona hiç değer vermedim sadece küçücük bir noktasını aldım ve o noktacık la yarım asır geçirdim.
Her şeyi bilirim edasıyla yaşadım ve yarışı önde götüren yarışmacı gibi arkama bakmadan yürüdüm ileriyi hep benim zannettim .hal bu ki ilerinin ilerisi hiç bitmeyecek kadar sonsuz her saniyesi yıllarca geçilmeyecek kadar derin uçurumlar ve hiç bitmeyecek güzelliklerle doludur.
Şimdi o sırları keşfedip açmak istiyorum yalnızlığın gölgesin de yolun sonuna biraz daha yaklaşsam da.Beynimin uyanabilmesi için tüm sevdiğim insanlardan aldığım zehirleri her gün azar azar yudumluyorum her yudum da boşalan sevgi çukurlarını simsiyah ve buz gibi taşlarla dolduruyorum.
Kapattığım kalbimi hiç düşünmüyorum artık onun düşündüğü kendine yetiyor. Bazen bedenime onulmaz zararlar verse de saygı duyuyorum ona.benim yaşam hakkı olduğu kadar onunda yaşam hakkına saygı duymam gerekir diye düşünüyorum.
Duygularımı vicdanım ve merhametinle beraber sevgime sevgi me sarıp simsiyah bulutlardan denizler üstüne bırakıyorum denizleri taşıracak karalara zarar vermeyecek şekilde
Gözlerimi sadece kendim için ağlatmıyorum kanla ve çaresizlikler içinde çırpınan insanlara kesilen ağaçlara ve yok olan dünyaya bağışladım gözlerim artık sadece onlar için ağlıyor
Yüzlerim acıya ve kedere teslim gülmeyen ama somurt
mayan ifadelerle görünmek üzere herkese pay ettim paylarına razı olacak şekil de.
Midemi kurban ediyorum kesmediğim kurbanlar niyetine tüm aç yaşayan canlılara çöplükte doyuruyorum artık, tüm yemekleri yasakladım doymadan topluyorum sofrasını
Böbreklerimi bağışlıyorum yaşam dolu genç insanlara yaşamlarını güzelleştirmek adına
Ve tüm varlığımı unutup aklımın sırları içinde saat saat gün gün kayboluyorum eriyip biterek .
Muhtar Gazi TOPAL
MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.