- 1317 Okunma
- 8 Yorum
- 2 Beğeni
eşime...
"Sıfır bir değer değildir. Bir sayı bile değildir. Anca başka bir sayının yanına gelince değer yaratır. Tıpkı sevda gibi. Sevdanın da tek başına bir değeri yok. İlle de biri olmalı . Sıfır ne kadar çoksa sayı o kadar çoğalır. Sevda ne kadar çoksa insan o kadar çoğalır, büyür" demişti Haydar Armağan’a. Ve Sen sunulmuş bir armağansın bana. Biz seninle en zor olanı başardık geçen zaman içinde. Sen hayatta kalmayı, bense her anına tanık olmayı. inan hiç kolay olmadı benim içinde. sen acılar içinde kıvranırken, çaresizliğin dibine vurdum ben. ve sığındığım limanımdı küçük kızımız. o bu sevdanın çiçeği, hayatımızın neşesi, umut ışığımızdı. bugün. 6. yılımızı geride bıraktığımız gün. ve geçtiğimiz yılların her anında daha da kenetlendik birbirimize. çok güzel anılarımız da oldu, karanlığın sessizliğini yırtan acı çığlıklarımız da kimsenin duyamadığı. anladığım ve emin olduğum tek şey biz çok harika bir aileyiz. sen kızım ve ben. bu birlikteliğimiz dilerim meydan okur daha nice yıllara. evlilik yıldönümümüz kutlu olsun caneşim. çoğaldıkça sevdamız, büyüsün inci çiçeğimiz . umutla , sabırla, ve aşkla...
YORUMLAR
Yaşayarak şunu demek mümkün hale geldi bende.Mutluluğun sırrı,birlikte büyümekmiş.Bunu başaranlar daha mutlu olmaktalar.
Siz de,birlikte büyüme şansını yakalamış gibisiniz.Nice yıllara...
abri ayçiçek tarafından 8/22/2019 11:05:49 PM zamanında düzenlenmiştir. s
sabri ayçiçek tarafından 8/22/2019 11:06:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Badirelerden güçlenerek çıkmak beraberliklerin en büyük başarısıdır... Siz, en zor sınavları atlatmışsınız...
Şimdi keyfini sürmek hakkınız!... Küçük kızınızla en büyük kıvançları yaşayın inşallah!...
Beraberliğinizin, sağlığınızın ve huzurunuzun daim olması dileğimle... Saygılarımla...