YORUMLAR
Matematik çarpma, bölme, çıkartma, toplamanın ötesine geçemedi biz de varsa yoksa edebiyat. Kutlarım kısa ve öz...
fransız
edebiyat dediğin acıya karşı motivasyon ilacı
ama çarşı pazar edebiyata fransız
o hep matematikçi
eyvallah Ahmet Bey
selamlar
yaşam yalnızca bir ders verir insana.üstelik her kategoride sınıf atlayabilecek bir ders.her branşta kendine yer edinebilir açıkçası.bununla beraber, bahsi geçen derste, öğretmende sizsiniz, öğrencide.o yüzden sonuçları sizi şaşırtmaz, içinizide acıtmaz açıkçası.pürüzsüz bir cilt için, bol bol gülümseyin diyor, bilirkişiler.bakın gülümsüyorum, aksine, sırıtıyor, hayatın buruşuk ve kırışık çizgileri :))
daha konuya giremedim, giriş, gelişme, sonuç üçleminde yorumlara açığım.konu bayağı bi derin; kulaçları sıkı tutmak lazım.
" hayata ve bu kısır döngüyü paylaştığınız çevrenize, birebir lehlerine sunduğunuz emek, söylem ve eylemlerle onlara koz veriyorsunuz.bu dirayetli ve basiretli, üretken, katkı sağlayıcı tavrınız karşısında, hayat ne yapıyor.koskaca bir hiç.lehlerine bağışladığınız tüm kozları, aleyhinize kullanarak, yaşam kalitenizde belirleyici rol alıyor.tecrübeyle sabittir.
dip not:gerçek hayattan alınmıştır. alıntı değildir.
fransız
bir ara ders bitip soru faslına geçeceksiniz sanarak parmak kaldıranların arkasında saklanmayı bile düşündüm :)
hayat bir yerden sonra verdiği dersleri tekrar ediyor gibi,,bu yüzden sıkıcı gelip olayları ti ye alıyorsun..hani gözler ekran gibi..çarpısı olsa da kapasam babında..
Sağ gösterip sol vurdu hep hayat. Saçları değirmende ağartmayınca. Ögrendik can sıkıcı huyunu temkinliyiz artık
Kendimi he-man gibi hissettim şimdi:)
Gölgelerin gücü adına, kork şimdi benden hayat!
fransız
iskeletor hayvanadam ve mumraaaa :)
ben en çok maskı severdim
hayata bakışımı değiştiren çizgifilmdir..suyu bulandırmadan dalga geçmeye birebir
Hiç sevmem matematiği, üstelik edebiyat mezunuyum.
bu yüzden hayat sınavında sınıfta kalıyorum.:)
Sevgiler
fransız
hep çocuk kalabiliriz :)
günaydın