YENİDEN BAŞLA
Muhammed Ali Bey kırk yaşında futbol teknik adamıdır.Bizzat sporun okullarından yetişmiştir.Daha ilkokul yıllarında efsane futbolcu Pele’nin hayranlığıyla içinde futbol sevgisi gelişmiş,bu sevgiyle önce mahalle takımlarında futbol oynamış, ortaokuldan sonra önce Spor Meslek Lisesini sonra Spor Akademisini bitirmiş, diplomasını aldıktan sonra profesyonel kulüplerde 35 yaşına kadar futbolculuk yaptıktan sonra en son futbol oynadığı kulüpten başlayarak çeşitli profesyonel kulüplerde teknik direktörlük yapmış ve lig şampiyonluğu, kupa kazanma başarıları göstermiştir.
Bu başarılı teknik adam beş yıldır evli ve bir kız evladı sahibidir. M. Ali Bey kötü arkadaşları ve onlardan etkilenerek başladığı alkol alışkanlığı yüzünden eşi Leman Hanım ile aralarındaki kavgaları sonucu mutsuzluğa ve psikolojik buhranlara düşer ve bunların sonucunda çalıştırdığı takım üst üste yenilgiler alır ve bunların sonucunda kulüp yönetimi tarafından kovulur. Bunların sonucunda hayatı alt üst olur. Eşi Leman Hanım da çocuklarını alır ve onu terkeder.
Diğer taraftan Bizimspor isimli amatör bir kulüp de üçüncü ligde uzun yıllar oynadıktan sonra maddi bunalımlarından dolayı amatör lige düşer ve amatör ligden tekrar üst lige çıkma yollarını aramaya başlar. Bizimspor Kulübü ligde ilk üç hafta umduğunu bulamaz, bir maçta beraberlik diğer iki maçta mağlubiyet alır.
Bizimspor Kulübü başarısızlığından dolayı teknik direktörünü işten çıkarır ve yeni hoca aramaya başlar. Kulüp Başkanı Halil Bey internette araştırma yaparken M. Ali Bey’in başarılarını görür ve onu takımın başına getirmeye karar verir. Güvendiği iki yöneticiyi M. Ali Bey’in yanına gönderir. Ancak M. Ali Bey onlara olumsuz cevap verir.
Başkan Bey M. Ali Bey’den vazgeçmez, onu takımın başına getirmeye kararlıdır. Hayır cevabını alınca kendisi bizzat M. Ali Bey’in yanına gider ve ısrar eder. M. Ali Bey’in içinde bulunduğu manevi ve aile durumunu görür. Önce M. Ali Bey ile uzun uzun görüşür ve onu psikolojik olarak kendine getirir. M. Ali Bey önce Başkan Bey’in teklifini kabul eder. Kendine çeki düzen vermeye ,hayatını düzene sokmaya karar verir.
M. Ali Bey eşi Leman Hanım’ı arar, evine dönerse her türlü kötü alışkanlıklarını bırakıp işine dört elle sarılacağına söz verir. Leman Hanım eşine güvenir ve geri döner. M. Ali Bey Bizimspor’un başına geçer. Gece gündüz çalışıp takımı düzene sokar. Bizimspor kalan tüm maçlarda galibiyet alıp lig şampiyonu olur ve tekrar profesyonel lige çıkar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.