- 993 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞIK MIYIM BEN NEYİM ?
Ergenlik kızlarda mı önce başlar, erkeklerde mi ? Bence kişiye göre , coğrafi koşullara göre, başka koşullara göre de değişebilir. Google amcaya sorup, bilimsel verileri kopyalayıp, kendi bilgimmiş gibi sizlere sunacak yapıya sahip değilim maalesef.
Aşk, çoğu kez ergenlikten önce başlıyor ülkemizde. Bunu iddia edebilirim işte, çünkü bizzat yaşadım. Büyüklerden görülüyor, duyuluyor, adetmiş, örfmüş , gelenekmiş gibi aşktan söz edilmeye başlanıyor. ’ Ben Ayşe’ye aşığım. ’ Ben Ahmet’e aşığım. ’ ....vb.
Peki neden aşık olunur, ya da neden aşık olunduğu iddia edilir, ilan edilir ? İhtiyaç mıdır, gelenek midir ve aslında sorulması gereken şudur ; aşk gerçek midir, yoksa söylenmek zorunda hissedilen bir palavradan mı ibarettir ?
Hayvanları neden seversiniz ? Çok güzel bulduğunuzdan mı, onların sevgiye muhtaç olduklarını idrak etmenizden mi, yoksa içinizdeki sevme içgüdüsünü tatmin etme ihtiyacınızdan mı ?
Dilenciye neden sadaka verirsiniz ? Gerçekten ihtiyaç sahibi olduğuna inandığınız için mi, yoksa içinizdeki acıma duygusunu tatmin edebilmek için mi ?
Anneler neden sever yavrularını ? Gerçekten çok güzel buldukları , ona ihtiyacı olduklarını bildikleri için mi, yoksa annelik içgüdülerini tatmin edebilmek için mi ?
Bu örnekler böyle uzayıp gider. Herkesin yanıtı da değişik olacaktır elbet. Kimse kendini ele vermek istemez. İtiraf her kişinin harcı değildir.
Evli patron, neden ısrarla aşkını ilan etmeye çalışır genç çalışanına ? Nedir gerçek duyguları ? Aşk diyebilir misiniz ? Sakın evdeki yaşlı, emektar eşden sonra karşısında gördüğü körpe bedenden yararlanma isteği olmasın ?
Bazen de genç çalışan ısrarlı olur, patronuna duyduğu hislerin aşk olduğunda. Kabul etmek kolay mı bu aşkın doğruluğunu, yoksa şüphe etmek mi gerekir çalışanın patronun muhtemelen sağlayabileceği lüks hayat hevesinden ?
Ergenliğe ulaşan genç, bu ergenliğin ona karşı cinse karşı ilgi ve ihtiyaç hissettirmesinden dolayı arayışa geçmez mi ? Böyle birini bulduğunda da duygularını açıkça mı ifade edecek, yoksa süsleyip, püsleyip aşk paketiyle mi sunacak ?
’ Ben ergenliğe ulaştım. Acilen karşı cinse ihtiyacım var. Bu ihtiyacıma cevap verecek biri olarak sizi uygun gördüm . ’ diyebilecek deli cesareti olanınız var mı ?
En iyisi mi, ben bu işi fazla kurcalamaktan vazgeçeyim. Yoksa, birileri çıkıp fena halde saldırabilir. Dedim ya, suçluluk psikolojisi insanı saldırgan yapar. Çoğumuz da bu konuda suçlu olduğumuza göre, itiraf edecek yürek de hepimizde olmadığına göre, tek çare kalıyor ; inkar edip karşı saldırıya geçmek.
Bırakalım da , aşk masalları devam etsin. Hele ki Yeşilçam filmlerini yeni yeni seyretmeye başlayıp o günlere özenen nesil, hayal kırıklığına uğramasın. Gerçek aşkın, en azından bir zamanlar yaşandığına inansınlar. Leyla, Mecnun, Kerem, Aslı ve diğerleri zihinlerde aşk kahramanları olarak anılmaya devam etsin.
Tam da şu an yolun karşısından, genç ve çok güzel bir kız geçiyor. Çok da hoşuma gitti.
Bana bir şeyler olmaya başladı. İçim kıpır kıpır. Kalbim de küt küt atıyor. Birden sakallarımın uzadığını, saç tıraşımın da geldiğini hissettim. Biraz da üstüme başıma yeni kıyafetler mi alsam acaba. Uzun zamandır parfüm de kullanmıyorum. Şöyle hoş kokulu bir de parfüm alayım.
Bana müsade dostlar. Acilen bir AVM ye gitmem gerekiyor.
Dedim ya ; bana bir şeyler oluyor : Aşık mıyım ben neyim ?
Fikret T.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.