- 1472 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
YAŞASIN İYİLİK
Hani bazı insanlar vardır hep kötülük peşindedir,kimileri iyilik , iyi fikirli düşünmek tercih ederken hani rüyamızda kabus görürüz de iyiye yorarız , öyle gibi , farklı yaşamaya farklı bakmaya alışkanlık ederken oysa göz oyan yürek yakan gerçekler var dünyanın derdi bitmiyor maalesef, fakat iyi olmakta sizi" enayi cahil ve salak aptal" sananlar yüzünden bu iki paralel karekterle şavaşmak ayrı bir konu, helbette dedikleri asla değiliz insanlarda sustuğunda sonrada o zehiri kustuğunda görün ve korkun aslında susun ve izleyin göreçeksiniz gerçekleri.
Kabusa gelince hepimiz görmüşüzdür hayıra yorduğumuz o rüyaları kaçını yorduk sayısını unuttuk, ne kadar yorarsak yoralım adı kabustur çüknü korkunçtur korkutur ürkütür ter döktürür şimdi biraz bakarsak yaşadığımız dünyaya kimimiz yeminli kötülük etmeye kimisi yeminli iyilik yapmaya sanki
" katiller öldürür doktorlar kurtarmaya çalışır " fakat ölene çare yoktur ardına bir Fatiha okunmaktan başka.Beden ölümü gerçekleşmeden ölü beyinler bunu bilmiyorlar.
Nitekim bazı savaşlar baştan kayıptır , hani zenciler beyaz değil , beyazlar zenci , gündüz gece olmaz , gecede gündüz kişinin DNA sı bozuksa
Ne yaparsak yapalım bu düzeni değiştirmemiz mümkün olmadığı gibi dibine tutmuş yanmış çorbayı karıştırmamın anlamı da kalmaz
İzlerken bu alemi...
Diyorum da nerede bizim hayallerimiz hani barış içinde yaşadığımız masum dünyamız ?Binbir gece masalarıyla süslediğimiz günler hani .Şimdi taşı kaldırsak altından yılan çıkıyor, ne gördüğümüz doğru ne duyduğumuz, akor edilerek bize süslenip sunuluyor bizlere her gün yiyip içip zehirleniyoruz.nasıl üretildiğini bilmeden herşeyin.
Eskiden diziler bile güzeldi aşk sevgi saygı ile süslü, "adamlar adamdı kadınlar kadın "şimdi onuda tarhana etttiler edep ve hayasız aşklar kaynıyor dinimizde helal kılınmayan psikoloji sergileniyor bize yıkanıyor beyinler bir taraftan aklanan kötüler ,iyi niyetliler arasında ezilirken ,ne yapmaya çalışılıyor , bizmi çok yaşlandık bu kadar yabancı gelmesi neden , ya da eskiden çokmu kördük .
Bir taraf da televizion medya programlarında bitmeyen dedikodular Başkalarının kötü durumundan karın doyuranlar , bir taraftan yemek programları öbür taraftan doktorlar çok yaşama güzel olma reçetesi zayıflama !
Özeti şudur ruhları karartırdıktan sonra patlaya patlaya yeyin sonrada vah vah düete geçin doktor doktor gezin misal, tabi tabi sahipsiz koyunu kurtlar yermiş. Hangi mönüdeydik?
Kiminizi duyuyorum ne yapalım o zaman?
Kimin hayatını yaşıyorsunuz formate edilmiş beyinler arasında , kendinize yaşadığınız nedir kendiniz seçtiğiniz yaşam şekli .zaman kıza zaten eyvah eyvah ne çabuk geçti demeden bir mola verin düşünün
" Dünya fanidir hayat yalan,
Varmı yeryüzünde ebedi kalan"
Ayşe Kavak
YORUMLAR
"İyilik yap denize at balık bilmezse halik bilir" Atasözü tam yazınıza göre Ayşe hanımcım.
Götüreceğimiz bir şey yok çünkü bu dünyadan.
Gerçi bunun aksi olarak "merhametten maraz doğar" diye başka bir atasözü daha söylemişler ama ben ilkinden yanayım her zaman.
Güzel yüreğinize selam ve sevgilerimle
Bu dünya sultan Süleyman da kalmadı
Evet yazının ruhu barış, sevgi ,dostluk ve de aşkla yaşama tutunmak
güzeldi kutlarım AYŞE HNM