- 671 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA 2017. son mektubu 13. Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA
2017. son mektubu
13. Mektup
Tarih: Sonsuzluk
Günlerden Pazartesi
Sana yazılmayı bekleyen hikâyelerin henüz okunmamış satırlarından bahsedeceğim bir tanem. Hasretlikten bahsedeceğim kavuşamamaktan. Aynı kentte olup aynı havayı solumaktan bahsedeceğim. Yan yana olup ta uzaktan uzağa nasıl bakıldığını anlatacağım. Anlatacaklarım uzayıp gidecek içinde kaybolacağım. Yine sen olacaksın bana karanlıktan aydınlığa soğuktan sıcağa çıkaracak olan.
Nasıl nerede başladı ve nasıl ilerledi arkadaşlığımız. Belki zaman olarak kısa ama uzun bir yol arkadaşlığımızın başlarında ben de beklemiyordum bu kadar unutulmaz bir şey olduğunu. El ele geçen günler ya da ömre bedel dakikalar. Bir şemsiye altında içilen çayların tadı yaşam boyunca unutulur mu? Hiç sanmıyorum Sonsuz yolculuğunda yanında yer alamasam da uzaklarda da olsan asla unutulmaz. Benim tuttuğum yol sadece oralara çıkmaz. Yeni bir hayatın başında yeni bir dünyaya açılan kapının başında o sihirli âleme girmek için bekliyorum. Sadece elini uzatman yeterliydi. O güzel öpülesi eli hiç çekinmeden uzattın bana.
Önce Büşra idin, sonra bir tanem ve devamında Sarı Dünyam şimdi yine Büşra’m. Sende beni Mavi okyanusum diye onurlandırdın. Sakın vaz geçme bir tanem. Hep ben senin okyanusun olarak kalayım. Ne tesadüftür ki senden evvel de bazıları bana ‘Okyanusum’’ diye hitap ediyordu. Ama hiç birinin ağzına sana yakıştığı gibi ‘’Okyanus’’ kelimesi yakışmamıştı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.